כחודשיים לאחר שחשפה את ה- Q3 החדש, אודי חושפת כעת את ה- Q3 ספורטבק החדש, גרסת הקופה של הדגם שלמעט העיצוב הספורטיבי יותר, זהה כמובן לכל מה שפגשנו בגרסה הרגילה של הדגם. כמו ה- Q3 החדש, גם את ה- Q3 ספורטבק החדש נפגוש בישראל בתחילת 2026.
הגג המשתפל לאחור החל מקורת A ונמוך יותר ב-29 מ"מ מזה של הדגם הרגיל מעניק ל- Q3 ספורטבק את המראה הדינאמי יותר המתבקש מדגם קופה וזה גם כל ההבדל במידות בין הדגמים, קצת פחות מרווח ראש לנוסעים מאחור כאשר נפח תא המטען (עד לגובה המושבים) נותר זהה על 488 ליטר או 575 ליטר בהתאם למיקום המושב האחורי על המסילה. למעט תוספת קטנה לאורך, ה- Q3 ספורטבק החדש דומה בגודלו לדגם היוצא.

היצע המנועים זהה כמובן למה שפגשנו ב- Q3 הרגיל, מנוע 1.5 טורבו 48V עם הנעה קדמית (0-100 קמ"ש ב-9.1 שניות) , מנוע 2.0 טורבו 204 כ"ס ו-32.6 קג"מ עם הנעה כפולה (0-100 קמ"ש ב-7.1 שניות), מנוע 2.0 טורבו 265 כ"ס ו- 40.8 קג"מ עם הנעה כפולה (0-100 קמ"ש ב-5.7 שניות) ומנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 150 כ"ס והנעה קדמית (0-100 קמ"ש ב-9.8 שניות).

לצד זה נמצא גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם סוללה בקיבולת של 25.7kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 119 ק"מ כאשר את הסוללה ניתן להטעין באמצעות מטען ביתי 11kW או מטען מהיר 50kW. המערכת ההיברידית מבוססת על מנוע 1.5 ליטר טורבו 177 כ"ס בשילוב עם מנוע חשמלי ותהיה זמינה בשתי גרסאות הספק של 204 כ"ס או 272 כ"ס.

חלל תא הנוסעים זהה כמובן למה שפגשנו ב- Q3 וברשימת האבזור הבסיסית נמצא בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מסך "11.9 עבור לוח המחוונים ומסך "12.8 עבור מערכת המולטימדיה המתקדמת כאשר ברמות הגימור הגבוהות יותר נמצא מסך מולטימדיה "14.5 ומסך "10.25 בצד הנוסע. השליטה על ההילוכים עברה לצד גלגל ההגה שמאחוריו, נמצא את מערך השליטה החדשה של אודי על המגבים, איתות, תאורה ועוד.