2018 אודי TT המחודשת - מתיחת פנים
אודי TT זוכה למתיחת פנים.
2018 אודי TT המחודשת - מתיחת פנים
אודי TT זוכה למתיחת פנים.

אודי TT המחודשת כולל עיצוב ספורטיבי יותר ומנוע 2.0TFSI עדכני וחזק יותר המחליף גם את מנוע ה-1.8TFSI של הדגם היוצא.

 

כארבע שנים לאחר שהציגה את הדור השלישי של מכונית הספורט קופה אודי TT, אודי מציגה את מתיחת הפנים לדגם, קופה ורודסטר, הכוללת בעיקר עיצוב אגרסיבי/ספורטיבי יותר, תוספת אבזור והיצע מנועים שיתבסס כולו על מנוע 2.0TFSI.

 

העיצוב החיצוני זכה למנה גדושה של ספורטיביות באמצעות עיצוב מחדש לפגושים מלפנים ומאחור כולל עיצוב מחדש לגריל הקדמי עם שבכת כוורת בשחור במקום צלעות אופקיות בציפוי כרום בוהק. שלושה צבעים חיצוניים חדשים ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, במידות של ״18-״20, משלימים את העדכון החיצוני לדגם. תאורה ראשית LED מגיעה כסטנדרט וניתן כאופציה לשדרג לתאורת LED Matrix מתקדמת.

 

2019 אודי TT החדשה - תא הנוסעים
תצוגת ספורט חדשה בלוח המחוונים.

עם מתיחת הפנים לדגם, אודי מפסיקה את השימוש במנוע ה-1.8TFSI ומעתה תשווק את כל גרסאות הדגם עם מנוע 2.0TFSI. בדגם הבסיס 40 TFSI מנוע זה מייצר הספק מרבי של 200 כ״ס, תוספת של 20 כ״ס לעומת מנוע ה-1.8 ליטר של הדגם היוצא, ובדגם הבכיר יותר 45 TFSI, המצויד בנוסף במערכת הנעה כפולה קוואטרו, ההספק המרבי עומד על 252 כ״ס, תוספת של 22 כ״ס לעומת מנוע ה-2.0 ליטר של הדגם היוצא. כמו כל המנועים העדכניים של קבוצת פולקסווגן, גם מנוע זה מצויד במסנן חלקיקים למנועי בנזין.

תא הנוסעים לא השתנה בעיצובו ועל העדר מסך מרכזי מפצה לוח המחוונים הוירטואלי של אודי בגודל ״12.3, הכולל מעתה גם תצוגת ׳ספורט׳ המציגה נתונים על הספק המנוע, המומנט, כוחות תאוצה הפועלים על הרכב ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.