ג׳יפ רנגלר jk
ג׳יפ רנגלר jk בגרסאות סוף ייצור.
ג׳יפ רנגלר jk
ג׳יפ רנגלר jk בגרסאות סוף ייצור.

הרגלר Unlimited ישווק בשלוש רמות גימור חדשות, כולל JK EDITION בייצור מוגבל של 1250 יחידות. גרסאות אחרונות לרנגלר JK.

 

קבוצת סמל״ת, יבואנית Jeep בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של שלוש רמות גימור Final Edition לרנגלר JK, רכב השטח האייקוני של ג׳יפ. רמות הגימור החדשות מוצמדות לדגם Unlimited ארבע דלתות.

 

רמות הגימור החדשות של הרנגלר אנלימיטד:

RUBICON RECON - גרסת השטח האגרסיבית ביותר, המבוססת על גרסת 'רוביקון' וכוללת בין היתר ריפודי עור עם תפירה אדומה, מדרגות שטח אגרסיביות, מכסה מנוע מאוורר, חישוקים בצבע אפור גרניט, גג קשיח וגג בד, מסך מדיה ״6.5 ומערכת סאונד ALPINE משודרגת במחיר של החל מ- 359,900 ₪.

 

JK EDITION- הגרסה המפוארת והאקסלוסיבית ביותר המבוססת על גרסת 'סהרה' וכוללת בין היתר, ריפוד עור יוקרתי ואיכותי, גימור כרום בפנים הרכב, גג קשיח וגג בד, כיסוי גלגל בצבע לבן, מדרגות צד, מסך מדיה 6.5" ומערכת סאונד ALPINE משודרגת, במחיר של החל מ- 349,900 ₪. מדובר על גרסה שיוצרו ממנה סה"כ 1250 יחידות בעולם ו-9 מתוכן הגיעו לישראל.

 

ג׳יפ רנגלר רוביקון ריקון
רנגלר RUBICON RECON

GOLDEN EAGLE- גרסת הווינטג' האייקונית המבוססת על רמת גימור 'ספורט' וכוללת בין היתר לוגו GOLDEN EAGLE על מכסה המנוע, גריל וחישוקים בגימור ברונזה, מושבי בד יוקרתי עם לוגו, גג קשיח וגג בד וכנפיים בצבע הרכב, מסך מדיה 6.5" ומערכת שמע ALPINE משודרגת, במחיר של החל מ- 319,900 ₪.

 

כל רמות הגימור מצוידות במנוע 3.6 ליטר V6, בהספק מרבי של 280 כ״ס ומומנט מרבי של 35.4 קג״מ, המשודך לתיבת 5 הילוכים אוטו׳. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.9 שניות וצריכת דלק משולבת של 8.5 ק״מ לליטר. כל הדגמים מצוידים במערכת מובילאיי.  כאן המקום להזכיר שמדבר ברנגלר היוצא (JK) ולא ברנגלר החדש (JL) אשר הוצג בנובמבר אשתקד.

אמיר אורז'ל, מנהל מותג JEEP בקבוצת סמל"ת ציין: "אנו מציעים לראשונה בישראל 3 רמות גימור מובחרות וייחודיות של אחד מהאייקונים המוטוריים הטובים והמפורסמים בעולם. אין לי ספק כי הקהל היעד יידע ליהנות מהעיצוב ושפע האבזור ויעריך מאוד את הגרסאות המיוחדות הללו, כדוגמת רמת הגימור JK EDITION שיוצרו ממנו סה"כ 1,250 יחידות בכל העולם ו- 9 יחידות ממנו הצלחנו להביא לישראל, ללקוחותינו".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.