יונדאי קונה החדש 2024
יונדאי קונה החדש - קפיצת מדרגה גדולה.
יונדאי קונה החדש 2024
יונדאי קונה החדש - קפיצת מדרגה גדולה.

 כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, החלה בשיווק יונדאי קונה 2024 החדש, דור שני לקרוסאובר הקומפקטי של יונדאי המשווק עם שלוש טכנולוגיות הנעה שונות - בנזין, היברידי וחשמלי. את הגרסה החשמלית של הקונה החדש נקבל רק בשלב מאוחר יותר, בשלב זה הדגם ישווק בישראל עם מנועי 1.0 טורבו, 1.6 טורבו ו-1.6 ליטר היברידי ובשש רמות גימור שונות. עם השדרוג המשמעותי לדגם, גם מחירי הדגם התייקרו כך שכעת מחיר הבסיס לדגם 1.0 טורבו עומד על 144,900 שקל וקופץ למעל ל-161,900 שקל בדגמי ה-1.6 טורבו ובדגמים ההיברידיים. להזכירכם, המחיר של דגם 1.6 טורבו הבסיסי היוצא עמד על החל מ-131,900 שקל.

 

יונדאי קונה החדש הוא מהפכה של ממש עבור הדגם, מסוג של קרוסאובר עירוני הדגם הפך לקרוסאובר קומפקטי/משפחתי מרווח ועם אורך של 4,355 מ"מ, רוחב של 1,820 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,660 מ"מ הוא ארוך יותר בכ-150 מ"מ מהדגם הנוכחי, רחב יותר ב-20 מ"מ ועם תוספת נכבדה של 60 מ"מ לבסיס הגלגלים - יונדאי מדווחת על תוספת של נדיבה של 77 מ"מ למרווח הרגליים מאחור. התוספת הנכבדה לאורך אפשר ליונדאי להגדיל משמעותית גם את נפח תא המטען בדגם העומד כעת על 466-1300 ליטר, זאת לעומת 374-1156 ליטר בדגם היוצא. 

 

2024 יונדאי קונה החדש
גדול ומרווח יותר משמעותית מהדגם היוצא.

אם הקונה היוצא היה קרוסאובר שיש לו גם מערכת הנעה חשמלית, התכנון של הקונה החדש נעשה בגישה של קודם כל רכב חשמלי. את הביטוי לכך אנחנו מוצעים בעיקר בתכנון ועיצוב תא הנוסעים בסגנון האיוניק 5, תכנון שנועד לספק תחושה אוורירית ומרווחת במיוחד. הדשבורד האפקי שלא חודר עמוק לחלל תא הנוסעים, הקונסולה הנמוכה בין המושבים, מוט ההילוכים שעבר לצד ההגה (בכל הדגמים), אפשרות לשילובי צבעים בהירים ועוד, כל אלו תורמים לתחושה אוורירית במיוחד בתא הנוסעים, שונה למדי מהתחושה בדגם היוצא. 

 

לראשונה, הקונה החדש ישווק בישראל גם ברמת הגימור N ליין המעניקה לדגם עיצוב חיצוני ספורטיבי ואווירה תואמת בתא הנוסעים, חישוקי "18, תאורת LED מלאה, מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה, דוושת מתכת, כיול ספורטיבי ועוד. את דגם N ליין תכולו לקבל עם מנוע 1.6 טורבו או 1.6 ליטר היברידי בלבד. דרך אגב, תוכלו למצוא הבדל ויזואלי קל גם בין דגמי הטורבו בנזין לבין הדגם ההיברידי. 

 

יונדאי קונה החדש תא הנוסעים
מרווח יותר לנוסעים.

למרות שתוכלו למצוא צמד מסכי "12.3 ביונדאי, ולטובה, עדיין מקפידים על נוחות השימוש היום יומית ברכב ולכן אנחנו עדיין מוצאים ממשקים פיזיים לשליטה על בקרת האקלים, שמע, חימום/אוורור המושבים ועוד. נושא השימושיות מקבל דגש נוסף באמצעות שילוב של מגוון חללי אחסון ותא ייעודי עם משטח טעינה למכשיר הסלולרי לצד שקעי טייפ C המציעים טעינה מהירה.

 

יונדאי קונה החדש תא הנוסעים
אבזור מספק כבר מרמת הגימור הבסיסית.

הקונה החדש ישווק בלא פחות משש רמות גימור שונות, החל מרמת הגימור הבסיסית Premium, המשווקת בדגם 1.0 טורבו בלבד, נמצא בכל רמות הגימור מולטימדיה "12.3 בעברית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, שקעי טייפ C מלפנים ומאחור, בלם יד חשמלי, תאורת LED מלאה, חיישני תאורה וגשם, חישוקי "16, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים (רק אחוריים בדגם ההיברידי), מפתח חכם, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד. רמת הגימור Prime הבסיסית של דגם ה-1.6 טורבו זהה אך מוסיפה חישוקי "18, רמת הגימור Prime+ מוסיפה גג בצבע שחור (צבע דו גווני) רמת הגימור Prestige מחסירה צבע דו גווני אך מוסיפה משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה ועוד מערכות בטיחות מתקדמות (פירוט בהמשך), רמת הגימור Supreme מוסיפה צבע דו גווני, דלת תא מטען חשמלית ומושבים קדמיים חשמליים ורמת הגימור N ליין מוסיפה זכרונות למושב הנהג, חימום מושבים קדמיים, ריפודי עור משולב באלקנטרה וחלון גג. בדגם ההיברידי ניתן לבחור ברמת הגימור Open Sky הזהה לרמת הגימור Prestige ומוסיפה חלון גג . 2023 יונדאי קונה - מפרט טכני מלא להורדה

 

קונה החדש 2024
קונה החדש.

בכל רמות הגימור נמצא מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב, בלימה אוטונומית עם תמיכה בפניה בצומת, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי, אור גבוה אוטומטי ועוד. החל מרמת הגימור Prestige נמצא בנוסף ניטור שטח מת אקטיבי, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה ומערכת יציאה בטוחה. 

 

יונדאי קונה החדש - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

קונה 1.0 טורבו: מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ (17.5 קג"מ עם תיבה ידנית). עם תיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.7 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.6 ק"מ לליטר.

 

קונה 1.6 טורבו: מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 198 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. עם תיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.8 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.6 ק"מ לליטר. יש לציין כי בעוד שבאירופה הדגם ממשיך עם תיבת DCT, בשוק הקוריאני והאמריקאי דגם זה ישווק עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית. 

 

יונדאי קונה N ליין
יונדאי קונה N ליין.

קונה 1.6 היברידי: מנוע 1.6 ליטר עם 105 כ"ס ו-14.7 קג"מ הנעזר במנוע חשמלי 43.5 כ"ס ו-17.3 קג"מ המשולב בתיבת 6 הילוכים DCT. לדגם הספק כולל של 139 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.2 שניות, מהירות מרבית של 161 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 21.7 ק"מ לליטר.

 

כאמור, הגרסה החשמלית החדשה של הקונה תגיע בשלב מאוחר יותר, את הפרטים על גרסה זו תוכלו לקרוא בקישור

 

2023 יונדאי קונה החדש מחירון:

יונדאי קונה 1.0 טורבו - החל מ-144,900 שקל

יונדאי קונה 1.6 טורבו - החל מ-161,900 שקל

יונדאי קונה 1.6 היברידי - החל מ-161,900 שקל

יונדאי קונה 1.6 דגם N ליין - החל מ-187,900 שקל

2024 יונדאי קונה - מחיר מחירון מלא

דגם מחיר
קונה 1.0 טורבו Premium 144,900
קונה 1.6 טורבו Prime 161,900
קונה 1.6 טורבו Prime+ 164,900
קונה 1.6 טורבו Prestige 163,900
קונה 1.6 טורבו Supreme 169,900
קונה 1.6 טורבו N ליין 187,900
 
קונה 1.6 היברידי Premium 161,900
קונה 1.6 היברידי Premium+ 164,900
קונה 1.6 היברידי Prestige 163,900
קונה 1.6 היברידי Supreme 169,900
קונה 1.6 היברידי Open Sky 171,900
קונה 1.6 היברידי N ליין 189,900

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 51

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.