בשנת 2021 טויוטה ולקסוס הציגו תוכנית שאפתנית להשקה של 30 דגמים חדשים, אחד הדגמים שהוצג על הבמה היה רכב ספורט חדשה ללקסוס, סוג של יורש ללקסוס LFA המיתולוגית. למעט הצגת הקונספט לדגם, מאז לא שמענו כלום מהצד של לקסוס עד לשנה זו בה יצא לנו לראות מספר תמונות ריגול של הדגם נבחן על כבישים ציבוריים.
לקסוס בחרה בפסטיבל המהירות השנתי של גודווד (Goodwood Festival of Speed) כדי להציג בפעם הראשונה לציבור הרכב את הדגם על המסלול המיוחד של האירוע כאשר לצידו התגלגלה על המסלול גם גרסת המרוצים (GT3) של הדגם. כן, כקונספט הדגם נקרא אמנם טויוטה GR GT אך ההנחה היא שבפועל הדגם ישווק תחת מותג לקסוס ולא טויוטה.

כמו בלקסוס LFA, מכסה המנוע הארוך הוא תוצאה של התקנה של מנוע קדמי-מרכזי כך שמרכז הכבוד של המנוע נמצא מאחורי הגלגלים הקדמיים. מה נמצא מתחת למכסה המנוע? בלקסוס/טויוטה לא ממש רוצים שנגלה ולכן שני הדגמים נסעו בצורה איטית יחסית על המסלול, בניגוד למקובל.
השמועות מדברות על מנוע V8 כחלק ממערכת הנעה היברידית, צריך להזכיר שללקסוס אין כיום בהיצע מנוע V8 עם מגדש טורבו כך שנדרש כאן פיתוח של מנוע חדש/מעודכן ובכל מקרה, לא יהיה כאן את מנוע ה-4.8 ליטר V10 עם הסאונד האגדי של ה- LFA.

בטעות, או שלא, צוות הצילום של האירוע צילם גם את חלל תא הנוסעים של שהדגם ומה שהתגלה נראה די מוכן לייצור ומתאפיין במושבי באקט דקיקים מקרבון, מולטימדיה שלא חודרת לשדה הראייה ושימוש נרחב בעור אדם ואלקנטרה בשחור. כמובן שצריך לקחת בחשבון שמדובר רק באב-טיפוס כך שעוד הרבה יכול להשתנות וכנראה שגם ישתנה.