חבילת F sport ל- CT 200h, כוללת הרבה קוסמטיקה ומעט תוכן.

לקסוס CT200H F Soprt

לקסוס שהשיקה לאחרונה את ה-CT200h בתערוכת פריז לפני כשבועיים, חושפת כעת בתערוכת סידני באוסטרליה את קיט ה- F sport ללקסוס CT200h. השדרוג כולל פגוש קדמי חדש ואגרסיבי, גריל "חלת דבש". חצאיות צד מעובות מושכות אותנו לאחור שם נמצא פגוש אחורי שונה במקצת עם יחידת פלסטיק דמוית דיפיוזר בתחתיתו. משלימים את חבילת האבזור החיצונית, חישוקי 17 אינצ' מושחרים בעיצוב הלקסוס IS-F.

 

לקסוס CT 200h הפרטים המלאים

 

מבפנים, ימצאו הרוכשים גלגל הגה שמן יותר (לטובה) עם לוגו F בתחתיתו, דוושות אלומיניום מחוררות, שטיחים עם גימור כחול F ונגיעות של צבע "כחול להבה" בתא הנוסעים. חבילת F sport כוללת הקשחת המתלים להתנהגות כביש משופרת. יחידת ההנעה ההיברידית, נשארה כשהייתה בהספק של 134 כ"ס.

 

לנו לפחות, חבילת F sport נראית מיותרת. אמנם היא משדרגת את מראה ה- CT 200h, אך כשאין בנמצא עדיין גרסת CT-F או אפילו אחת עם מנוע "בריא" יותר, כל המטרה של ללכת בלי ולהראות עם, מאבדת את המשמעות שלה. ובכלל אם לקסוס מעוניינת להתחרות בפרמיום הקומפקטיות מאירופה, היא חייבת להשתיל מנוע אמתי. הגימיק או התדמית ההיברידית, כבר לא מספיקים כיום, אך בכל מקרה זזה לא יקרה לפני 2012 כשלקסוס תחשוף את ה-IS וה-GS החדשות עם מנועים חדשים בהיצע.

 

 

 

 

חבילת F sport ל- CT 200h, כוללת הרבה קוסמטיקה ומעט תוכן.

 

לקסוס שהשיקה לאחרונה את ה-CT200h בתערוכת פריז לפני כשבועיים, חושפת כעת בתערוכת סידני באוסטרליה את קיט ה- F sport ללקסוס CT200h. השדרוג כולל פגוש קדמי חדש ואגרסיבי, גריל "חלת דבש". חצאיות צד מעובות מושכות אותנו לאחור שם נמצא פגוש אחורי שונה במקצת עם יחידת פלסטיק דמוית דיפיוזר בתחתיתו. משלימים את חבילת האבזור החיצונית, חישוקי 17 אינצ' מושחרים בעיצוב הלקסוס IS-F.

 

לקסוס CT 200h

 

מבפנים, ימצאו הרוכשים גלגל הגה שמן יותר (לטובה) עם לוגו F בתחתיתו, דוושות אלומיניום מחוררות, שטיחים עם גימור כחול F ונגיעות של צבע "כחול להבה" בתא הנוסעים.

חבילת F sport כוללת הקשחת מתלים להתנהגות כביש משופרת. יחידת ההנעה ההיברידית, נשארה כשהייתה בהספק של 134 כ"ס.

 

לנו לפחות, חבילת F sport נראית מיותרת. אמנם היא משדרגת את מראה ה- CT 200h, אך כשאין בנמצא עדיין גרסת CT-F או אפילו אחת עם מנוע "בריא" יותר, כל המטרה של ללכת בלי ולהראות עם, מאבדת את המשמעות שלה. ובכלל אם לקסוס מעוניינת להתחרות בפרמיום הקומפקטיות מאירופה, היא חייבת להשתיל מנוע אמתי. הגימיק או התדמית ההיברידית, כבר לא מספיקים כיום, אך בכל מקרה זזה לא יקרה לפני 2012 כשלקסוס תחשוף את ה-IS וה-GS החדשות עם מנועים חדשים בהיצע.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.