19,367 רכבים חדשים נמסרו ע"י יבואני הרכב במהלך חודש אוקטובר 2025, גידול משמעותי של 33% לעומת חודש אוקטובר אשתקד שחלקו במסירה בפועל של רכבים ללקוחות אך בחלקו האחר גם תוצאה של גיולים רבים שיבואני הרכב נאלצו לבצע, גיול רכב אמנם נרשם כמסירה אך לא מדובר במכירה בפועל אלא רק ברישום בעלות כמתחייב בחוק.
מתחילת השנה נמסרו בישראל 261,404 רכבים חדשים, גידול של 8.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מובילת הטבלה היא טויוטה (30,855 מסירות) וקצת אחריה נמצאת יונדאי (29,270) שלמרות הירידה למקום השני רשמה גידול נאה השנה של 14%. צ'רי, שהכפילה את המסירות שלה השנה, עוקפת את קיה ועולה למקום השלישי בזכות 22,653 מסירות לעומת ה- 21,679 של קיה. את החמישייה הראשונה סוגרת סקודה עם מסירות של 18,529 רכבים חדשים. בעשירייה הראשונה בטבלה אנחנו מוצאים כיום כבר ארבעה מותגים מסין (צ'רי, ג'אקו, BYD ו- MG), זה כמובן לא אמור להפתיע אותנו לאור העבודה כי כ-34% מסך הרכבים שנמכרו בישראל הגיעו לכאן מסין.
מסירות רכב חשמלי בישראל - ינואר - אוקטובר 2025 | 
||
| יצרן | מסירות 1-10.2025 | |
|---|---|---|
| 1 | BYD | 7825 | 
| 2 | צ'רי | 6216 | 
| 3 | אקספנג | 5711 | 
| 4 | טסלה | 3654 | 
| 5 | ג'ילי | 3081 | 
| 6 | לינק אנד קו | 2985 | 
| 7 | דונגפנג | 2050 | 
| 8 | מקסוס | 1990 | 
| 9 | דיפאל | 1990 | 
| 10 | MG | 1743 | 
| 11 | SERES | 1720 | 
| 12 | זיקר | 1698 | 
| 13 | יונדאי | 1136 | 
| 14 | ליפמוטור | 1127 | 
| 15 | סמארט | 1051 | 
| 16 | ב.מ.וו | 822 | 
| 17 | פורת'ינג | 820 | 
| 18 | הונגצ'י | 776 | 
| 19 | JAC | 727 | 
| 20 | EVeasy | 700 | 
| 21 | וולוו | 684 | 
| 22 | וייה | 530 | 
| 23 | סקייוול | 510 | 
| 24 | אאודי | 476 | 
| 25 | פולקסווגן | 433 | 
| 26 | אורה | 271 | 
| 27 | קופרה | 239 | 
| 28 | ניאו | 205 | 
| 29 | ג'נסיס | 205 | 
| 30 | מיני | 180 | 
| 31 | קיה | 145 | 
| 32 | ג'ייקו | 133 | 
| 33 | פוטון | 109 | 
| 34 | אווטאר | 88 | 
| 35 | פורשה | 83 | 
| 36 | ג'יפ | 73 | 
| 37 | לקסוס | 72 | 
| 38 | GAC | 64 | 
| 39 | אלפא רומיאו | 64 | 
| 40 | BAIC | 50 | 
| 41 | סובארו | 41 | 
| 42 | YUDO | 35 | 
| 43 | קדילאק | 29 | 
| 44 | פיג'ו | 23 | 
| 45 | מרצדס-בנץ | 18 | 
| 46 | NETA | 13 | 
| 47 | IM מוטורס | 10 | 
| 48 | רנו | 3 | 
| 49 | אבארט | 2 | 
| 50 | דאצ'יה | 1 | 
| 51 | אופל | 1 | 
| סה"כ | 52612 | |
| נתח שוק | 20.1 | |
במחצית הראשונה של השנה הייתה אמנם האטה משמעותית במסירות רכב חשמלי בישראל אך במחצית השנייה נרשמה התאוששות בשוק זה ומנתח שוק של כ-15% שוק הרכב החשמלי מהווה כעת, לאחר 10 חודשים, כ-20% משוק הרכב החדש - מסירות של 52,612 רכבים חשמליים.
BYD עדיין מובילה את השוק הזה עם מסירות של 7,825 חשמליות, אך עבור המותג זו לא שנה מוצלחת במיוחד בשל הופעה של מתחרים חדשים רבים, צ'רי במקום השני (6,216), אקספנג במקום השלישי (5711), טסלה רביעית (3,654) וג'ילי סוגרת את החמישייה הראשונה (3,081).
מסירות רכב חדש בישראל - ינואר - אוקטובר 2025 | 
||||
| יצרן | מסירות 1-10.2025 | מסירות 1-10.2024 | שינוי | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | טויוטה | 30,855 | 29,159 | 5.8% | 
| 2 | יונדאי | 29,270 | 25,671 | 14.0% | 
| 3 | צ'רי | 22,653 | 11,132 | 103.5% | 
| 4 | קיה | 21,679 | 23,425 | -7.5% | 
| 5 | סקודה | 18,529 | 16,991 | 9.1% | 
| 6 | ג'אקו | 14,633 | 903 | 1520.5% | 
| 7 | BYD | 12,161 | 15,778 | -22.9% | 
| 8 | מזדה | 8,111 | 13,189 | -38.5% | 
| 9 | MG | 8,038 | 6,236 | 28.9% | 
| 10 | סיאט | 6,218 | 8,309 | -25.2% | 
| 11 | ניסאן | 5,900 | 3,306 | 78.5% | 
| 12 | מיצובישי | 5,887 | 9,813 | -40.0% | 
| 13 | אקספנג | 5,711 | 3,021 | 89.0% | 
| 14 | סוזוקי | 4,349 | 7,720 | -43.7% | 
| 15 | סיטרואן | 4,009 | 4,802 | -16.5% | 
| 16 | טסלה | 3,654 | 5,898 | -38.0% | 
| 17 | סובארו | 3,601 | 3,811 | -5.5% | 
| 18 | לינק אנד קו (Lynk & Co) | 3,171 | 421 | 653.2% | 
| 19 | פולקסווגן | 3,106 | 4,508 | -31.1% | 
| 20 | ג'ילי | 3,081 | 3,933 | -21.7% | 
| 21 | ב.מ.וו | 3,012 | 2,263 | 33.1% | 
| 22 | פיג'ו | 3,008 | 3,460 | -13.1% | 
| 23 | רנו | 2,939 | 3,934 | -25.3% | 
| 24 | לקסוס | 2,174 | 2,058 | 5.6% | 
| 25 | דונגפנג | 2,050 | 5 | 40900.0% | 
| 26 | אאודי | 2,031 | 2,211 | -8.1% | 
| 27 | מקסוס | 1,990 | 218 | 812.8% | 
| 28 | דיפאל | 1,990 | 0 | |
| 29 | KGM | 1,817 | 544 | 234.0% | 
| 30 | דאצ'יה | 1,800 | 1,316 | 36.8% | 
| 31 | SERES | 1,720 | 1,578 | 9.0% | 
| 32 | זיקר | 1,698 | 2,284 | -25.7% | 
| 33 | וולוו | 1,696 | 1,515 | 11.9% | 
| 34 | אופל | 1,527 | 1,387 | 10.1% | 
| 35 | מרצדס | 1,520 | 3,233 | -53.0% | 
| 36 | איסוזו | 1,511 | 1,308 | 15.5% | 
| 37 | קופרה | 1,501 | 1,375 | 9.2% | 
| 38 | ליפמוטור | 1,231 | 184 | 569.0% | 
| 39 | סמארט | 1,051 | 952 | 10.4% | 
| 40 | שברולט | 855 | 2,878 | -70.3% | 
| 41 | פורת'ינג | 820 | 391 | 109.7% | 
| 42 | הונגצ'י | 776 | 41 | 1792.7% | 
| 43 | JAC | 727 | 144 | 404.9% | 
| 44 | פורד | 713 | 1,682 | -57.6% | 
| 45 | EVeasy | 700 | 423 | 65.5% | 
| 46 | ג'יפ | 694 | 781 | -11.1% | 
| 47 | לנד רובר | 606 | 385 | 57.4% | 
| 48 | פיאט | 578 | 699 | -17.3% | 
| 49 | וייה | 530 | 262 | 102.3% | 
| 50 | סקייוול | 510 | 611 | -16.5% | 
| 51 | ג'נסיס | 447 | 652 | -31.4% | 
| 52 | הונדה | 438 | 343 | 27.7% | 
| 53 | מיני | 414 | 336 | 23.2% | 
| 54 | אלפא רומיאו | 322 | 174 | 85.1% | 
| 55 | פוטון | 307 | 5 | 6040.0% | 
| 56 | אורה | 271 | 1,545 | -82.5% | 
| 57 | ניאו | 205 | 0 | |
| 58 | פורשה | 183 | 146 | 25.3% | 
| 59 | אווטאר | 88 | 0 | |
| 60 | קדילאק | 65 | 88 | -26.1% | 
| 61 | GAC | 64 | 0 | |
| 62 | BAIC | 60 | 0 | |
| 63 | YUDO | 35 | 0 | |
| 64 | אבארט | 30 | 63 | -52.4% | 
| 65 | בנטלי | 17 | 7 | 142.9% | 
| 66 | NETA | 13 | 10 | 30.0% | 
| 67 | WEY | 12 | 550 | -97.8% | 
| 68 | פרארי | 10 | 7 | 42.9% | 
| 69 | IM מוטורס | 10 | 0 | |
| 70 | SWM | 9 | 21 | -57.1% | 
| 71 | אסטון מרטין | 5 | 3 | 66.7% | 
| 72 | סאנגיונג | 2 | 189 | -98.9% | 
| 73 | אינפיניטי | 2 | 152 | -98.7% | 
| 74 | אלפין | 2 | 7 | -71.4% | 
| 75 | DS | 1 | 110 | -99.1% | 
| 76 | מזראטי | 1 | 34 | -97.1% | 
| 77 | יגואר | 0 | 12 | |
| 78 | פולסטאר | 0 | 200 | |
| 79 | GMC | 0 | 20 | |
| 80 | איווייז | 0 | 7 | |
| 81 | MAN | 0 | 19 | |
| 82 | וולטמייסטר (Weltmeister) | 0 | 48 | |
| 83 | ארקפוקס | 0 | 2 | |
| 84 | ReHigh | 0 | 0 | |
| סה"כ | 261,404 | 240,898 | 8.5% | |
			
