בחודש אפריל האחרון יונדאי חשפה לראשונה את מתיחת הפנים לאיוניק 6, מתיחת פנים מקיפה במיוחד הכוללת מגוון רחב של שינויים, עדכונים ושיפורים לעיצוב החיצוני ולחלל תא הנוסעים, מה שהיה חסר לנו זה מידע על יחידות ההנעה של האיוניק 6 המחודשת אך כעת עם תחילת השיווק בשוק הקוריאני אנחנו נחשפים לנתונים אלו ונוספים.
בתחום הביצועים והמנועים אין כל שינוי משמעותי, אמנם בוצעו שינויים שונים לטובת שיפור הנצילות (כמו ממיר מתח חדש לדוגמה) אך למעט דגם הבסיס ששודרג מ-151 כ"ס ל- 170 כ"ס ו-35.7 קג"מ, השאר נותרו ללא שינוי: דגם הנעה אחורית טווח ארוך עם 229 כ"ס ו-35.7 קג"מ ודגם הנעה כפולה טווח ארוך עם 325 כ"ס ו-61.7 קג"מ. אלו כמובן אותן יחידות הנעה המוכרות לנו גם מהאיוניק 5 החדשה.

כמו שאר דגמי יונדאי העדכניים בדגם הבסיס נמצא כעת סוללה בקיבולת של 63kWh, במקום 53kWh בדגם היוצא, המאפשרת לאיוניק 6 המחודשת טווח נסיעה משולב של עד 437 ק"מ (367 ק"מ) ובדגם הטווח הארוך נמצא כעת סוללת 84kWh, במקום 77.4kWh, המאפשרת טווח נסיעה של 562 ק"מ עם הנעה אחורית (524 ק"מ) או 533 ק"מ עם הנעה כפולה (484 ק"מ). הנתונים בסוגריים הם נתוני הטווח של הדגם היוצא כאשר כל נתוני הטווח הם לחישוקי "18, בחירה בחישוקי "20 יפחיתו משמעותית את טווח הנסיעה כמה עשרות קילומטרים.

טווח הנסיעה הוא בתקן הקוריאני שהוא אחד התקנים המחמירים ביותר בכל הקשור לצריכת דלק או טווח נסיעה ולרוב הוא גם הרבה יותר קרוב לנתונים בתנאי אמת. לשם ההשוואה, לטסלה מודל 3 RWD הבסיסית טווח נסיעה משולב של 382 ק"מ בתקן הקוריאני זאת לעומת 513 ק"מ בתקן WLTP המקובל כאן. למודל 3 AWD LR טווח של 488 ק"מ לעומת 629 ק"מ בתקן WLTP. לאור זאת לא נתפלא אם בתקן WLTP האיוניק 6 RWD LR תגרד את טווח ה-700 ק"מ, כמו המודל 3 RWD LR (שלא משווקת בקוריאה).
כמו בדגם היוצא, גם באיוניק 6 המחודשת נמצא מנופים על גלגל ההגה המאפשרים לנהג שליטה על עוצמת מערכת הבלימה הרגנרטיבית, כולל מצב נהיגה בדוושה אחת. במערכת המעודכנת שבדגם יש גם מצב אוטומטי חכם המשלב מידע כמו מהירות הנסיעה, מצב התנועה לפני הרכב ונתונים ממערכת הניווט כדי להפעיל את המערכת באופן אופטימלי.

נתוני הטעינה נותרו זהים לאלו של הדגם היוצא: 18 דקות לטעינה DC מהירה של 10% עד 80% או טעינה ביתית (11kW) של 0% עד 100% בזמן של 6:30 שעות או 8:45 שעות בהתאם לגודל הסוללה. כמו בדגם היוצא נמצא גם טכנולוגיית V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים באמצעות חיבור מתאם לשקע הטעינה.
העיצוב החיצוני זכה לעדכון מקיף והתוצאה היא מראה הרמוני, דינאמי ומודרני יותר ובשורה התחתונה מדובר בעדכון מוצלח למדי. אם התלהבתם מהמראה של דגם הביצועים, איוניק 6N, תוכלו הפעם לבחור גם בחבילת N ליין המעניקה לדגם מראה בהשראת דגם הביצועים.

חלל תא הנוסעים זכה גם הוא למקצה שדרוגים מקיף וכמו במקרה של האיוניק 5 הדגש הוא על שיפור השימושיות והנראות. ברשימת השינויים נמצא התקנה של של שקעי USB-C במיקומים נגישים יותר (מלפנים ומאחור) בהספק טעינה גבוה של 100W, הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש ולצד כפתורי השליטה על החלונות נוספו כפתורים פיזיים לשליטה על חימום/אוורור המושבים. צמד המסכים זכה למסגרת כהה יותר, את גלגל ההגה ניתן לקבל בעיצוב דו גווני, יש מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר וגרפיקה חדשה ללוח המחוונים, מצלמת דרך, מפתח חכם מתקדם יותר (כולל שימוש בשעון חכם) סאונד "חללי" המדמה האצה ועוד.