השאלה המתבקשת היא, "סבתא רנו למה יש לך תחת כזה גדול?" אהה זה כי רנו יצרה כאן גג אחר ויחודי שלא כמו בגרסאות ה CC לא תופס כלל מקום בתא המטען והוא עשוי יחידה אחת המתקפלת כולה לתוך החלק האחורי ב180 מעולת.

בצורה זו רנו מאפשרת לקבל נפח מטען סביר, למעשה נפח תא המטען, 270 ליטר, לא משתנה כלל אם הגג פתוח או סגור. בעיית תא המטען מוכרת בכל דגמי ה CC שכן הגג הקשיח במצבו המקופל תופס נפח רב מתא המטען. קיפול הגג (חשמלי אך לא מלא יש לשחרר תופסן לפני כן) לוקח רק 12 שניות.

 

ה"רוח" נמצאת בתחום של הניסאן מיקרה CC והמיני קבריולט עם אורך כולל של 3.83 מטרים בלבד, לא צפוי שהיא תמכר כמו לחמניות טריות בסאגמט שגם כך לא נמכרות בו הרבה מכוניות במיוחד כאשר הwind היא רק דו מושבית (נראה אותכם מצליחים באמת לשבת ב207CC מאחור). ה-wind תצויד בשני מנועים 1.2 ליטר טורבו ו-1.6 מהקליאו. תחל להימכר באירופה ביוני 2010, בארץ? אין סיכוי סביר להניח.

 

 

תגיות: רנו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.