החל שיווקה בפועל של המגאן אסטייט דיזל  המציעה מנוע דיזל 110 כ"ס, תיבת EDC כפולת מצמדים וצריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר.

רנו מגאן סטיישן - הסטיישן החסכונית ביותר בישראל

קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, מודיעה כי החלה המכירה בפועל של המגאן אסטייט בישראל, לאחר השקה רכה לפני מספר חודשים.  המגאן אסטייט (סטיישן) מגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים שעברה משפחת דגמי המגאן והיא תשווק  עם מנוע דיזל בלבד ובמחיר של החל מ- 132,900 שקל.

 

המאגאן אסטיין החדשה, ממשיכה את מהפכת הדיזל של רנו בישראל והיא אחת המשפחתיות החסכוניות ביותר בישראל (והסטיישן הכי חסכונית) עם צריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר. הדגם מצויד באותו מנוע טורבו דיזל המוכר מהפלואנס דיזל לאחר שעבר מקצה שיפורים.

 

מנוע ה-dCi110 בעל נפח של 1.5 מייצר הספק מרבי של 110 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד. המנוע המשודך לתיבת הילוכים EDC כפולת מצמדים המוצלחת של רנו ומספק ביצועים של 12.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש.

 

המגאן אסטייט מספקת מרווח גדול יותר לנוסעים ולמטען מגרסת ההאצ'בק בזכות בסיס גלגלים של 2.70 מטר לעומת 2.64 מטר ואורך של 4.65 מטר לעומת 4.3 מטר בהתאמה. שאר המידות  הן: 1.80 מטר רוחב, 1.47 מטר. נפח תא המטען של הדגם עומד על 486 ליטר+33 ליטר בתאים מתחת לרצפת התא. קיפול המושבים מאחור יוצר תא מטען שטוח לחלוטין בנפח של 1,562 ליטר.

 

מתיחת הפנים לדגם (שלא שווק כאן בעבר), כוללת חזית חדשה עם פגוש גדמי חדש ותוספת של תאורת LED ליום ועדכון לפנסי הבלימה. בתא הנוסעים הדגם קיבל (כמו שאר דגמי המגאן) לוח שעונים חדש ומודרני עם מסך מרכזי המשמש עבור מד המהירות ומחשב הדרך. בנוסף, רנו עדכנה את מערכת השמע לטובת קלות התפעול ושיפור הנדסת האנוש.

 

המגאן אסטייט תוצע בשתי רמות גימור, אקספרסיון הבסיסית  במחיר של 132,900 שקל ואקספרסיון SR במחיר של 136,900 שקל.

 

רמת הגימור הבסיסית כוללת בין היתר:  מערכת בקרת אקלים דו אזורית, בקרת שיוט ומגביל מהירות, מראות צד חשמליות, 4 חלונות חשמל – הפעלה בנגיעה, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה עם 6 רמקולים וכנית USB+AUX, קישורית BT, תאורת LED ליום, חיישני חנייה וחיישני תאורה וגשם. רמת הגימור הגבוהה יותר SR (קיצור של  Sunroof) מוסיפה כשמה חלון גג חשמלי.

 

בתחום הבטיחות מצוידת המגאן אסטייט בשש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות (ESP) עיגוני isofix מאחור, ניתוק כרית אוויר קדמית ועוד. לדגם ציון מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP.

 

renault-megane_estate_2010_2
renault-megane_estate_2010_2
renault-megane_estate_2011_1
renault-megane_estate_2011_1
renault_megane_grandtour_46
renault_megane_grandtour_46
renault_megane_grandtour_50
renault_megane_grandtour_50
renault_megane_grandtour_51
renault_megane_grandtour_51
renault_megane_grandtour_52
renault_megane_grandtour_52
renault_megane_grandtour_53
renault_megane_grandtour_53
renault_megane_grandtour_1
renault_megane_grandtour_1
renault_megane_grandtour_2
renault_megane_grandtour_2
renault_megane_grandtour_3
renault_megane_grandtour_3
renault_megane_grandtour_4
renault_megane_grandtour_4
renault_megane_grandtour_5
renault_megane_grandtour_5
renault_megane_grandtour_6
renault_megane_grandtour_6

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.