מרצדס=AMG הציגה שלל חידושים טכנולוגיים עם הקונספט החשמלי AMG GT XX, אחד מהם הוא חישוקי הגלגלים היחודיים של הדגם (Aero Wheel) הכוללים אווירודינמיקה אקטיבית שנועדה לפתור את הקונפליקט בין הצורך להפחית את הגרר לטובות נצילות אנרגטית גבוהה יותר והגדלת טווח הנסיעה, במיוחד במהירויות גבוהות, לבין הצורך לקרר את מערכת הבלימה, במיוחד בדגמי ביצועים.
במקום חיפוי קבוע לחישוקי הגלגלים, מרצדס התקינה בחישוקי הגלגלים של הקונספט להבים הנפתחים/נסגרים כך שמצד אחד הם מאפשרים לאטום את החישוק וכך להפחית התנגדות או לפתוח אותם וכך לאפשר הסעה יעילה של החום הנוצר במערכת הבלימה. האיוב הגדול ביותר של יכולת הבלימה זה החום המתפתח ברפידות/צלחות הבלימה ולכן קירור המערכת חשוב במיוחד כדי לשמור על הצלחות, ובמיוחד הרפידות, בטווח הטמפרטורה היעיל שלהן - משתנה כמובן בהתאם למפרט הטכני של הצלחות והרפידות.

במרכז החישוק ישנו מפעיל חשמלי אליו מחוברים הלהבים, שעשויים מקרבון חזק וקל משקל. המפעיל מתחבר באמצעות הברגה אל טבור החישוק כך שהוא ניתן להתקנה או הסרה קלה במיוחד. בתוך המפעיל ישנו מיקרו גנרטור וסוללה קטנה כך שהוא פועל כיחידה עצמאית כאשר הוא מנצל את סיבוב הגלגלים לטעינת הסוללה שביחידה ולפי מרצדס מחזור טעינה אחד מאפשר 200 פעולות של פתיחה/סגירה.

המפעיל כולל רכיב בלוטות' המאפשר תקשורת עם יחידת הבקרה של הרכב שמודדת את הטמפרטורה בכל גלגל בנפרד ושולחת פקודה למפעיל לפתוח או לסגור את הלהבים בהתאם. בחלק הפנימי של הלהבים ישנן מניפות המאפשרות הסעה מהירה יותר של החום.
בשלב זה חישוקי ה- Aero הם קונספט בלבד אך בחברה מציינים כי ישנו "סיכוי לא רע" שהחברה תעשה בהם שימוש עתידי ברכבים שלה.