גולף 8 מערכת מיקרו היברידית
גולף 8 תצויד במערכת מיקרו-היברידית.
גולף 8 מערכת מיקרו היברידית
גולף 8 תצויד במערכת מיקרו-היברידית.

הגולף 8 תצויד במערכת מיקרו-היברידית 48V המאפשרת הפחתה של פליטת מזהמים וחיסכון נוסף בדלק.

 

בסימפוזיון השנתי להנעה הנערך בוינה, פולקסווגן הציגה את מערכת ההנעה המיקרו-היברידית mHEV אשר תשרת את הגולף 8 החדשה. את הגולף החדשה פולקסווגן תחשוף בחודש אוקטובר הקרוב ובשלב זה הספקנו כבר להיחשף לתא הנוסעים של הדגם המציג שימוש נרחב במשטחי מגע ועיצוב חדש לחלוטין.

 

מערכת ההנעה המקרו-היברידית שתוצע עם הגולף, שלא שונה ממערכות דומות אחרות, תשודך בשלב הראשון למנוע ה-1.5TSI של החברה ובהמשך תוצע בדגמים נוספים של החברה. המערכת כוללת העברה של מצבר ה-12V הרגיל לאחור - מתחת לתא המטען, סוללת ליתיום-יון 48V עם ממיר מתחת ל-12V - המותקנת מתחת למושב הנוסע - ומנוע חשמלי, המוצמד למנוע הבנזין ומחובר אליו בחגורה ומשמש כגנרטור/מתנע.

 

מערכת מיקרו-היברידית גולף 8
המנוע החשמלי, הסוללה וממיר המתח.

בזמן בלימה, המנוע החשמלי משמש כאלטרנטור ומטעין את הסוללה באמצעות ניצול של אנרגיית הבלימה. בזמן האצה, המנוע החשמלי מסייע למנוע הבנזין. בנוסף, המנוע החשמלי משמש גם כמערכת עצור-סע המאפשרת הפסקת פעולת המנוע כבר מ-20 קמ"ש וכן ולהתנעת הרכב במקום סטרטר.

המערכת המיקרו היברידית תאפשר בנוסף מצב "שיוט" בו בכל עזיבה של דוושת התאוצה מנוע הבנזין יפסיק לפעול ויופעל מחדש עם החזרה לדוושת התאוצה - לפי פולקסווגן החזרה לפעולה היא מיידית ולא מורגשת. בשורה התחתונה, המערכת מאפשרת לפי פולקסווגן חיסכון של 0.4 ליטר לכל 100 ק"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.