משעמם בהסגר הזה והשיעמום הזה הוביל לחיטוט בטבלאות ומאגרי המידע השונים של משרד התחבורה והרישוי. תכף נספר לכם על הדגמים המובילים במסלול היבוא האישי אבל כעת נציג את רשימת הדגמים החזקים ביותר בישראל או בקיצור, טבלת ה- כ"ס של ישראל 2020.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הטבלה מדרגת את הרכבים החזקים ביותר אותם ניתן לרכוש כיום בישראל בהספקים של החל מ-450 כ"ס ומעלה. לא תתקשו לנחש כי את הטבלה מרכיבים דגמים יקרים מאוד של המותגים פרארי, אסטון מרטין, מרצדס, בנטלי, ב.מ.וו ועוד. המחיר של חלק נכבד מהדגמים המרכיבים את הרשימה הזו נמכרים במחיר של מעל למיליון שקל ובכדי להחזיק בבעלות על אחד הרכבים ברשימה תאלצו להוציא מהכיס מעל ל-500,000 שקל וגם זה, רק בזכות העבודה שטסלה מודל S היא מכונית חשמלית.

 

טסלה מודל S
טסלה מודל S

המכונית החזקה ביותר בישראל ביבוא סדרתי, אם אפשר לקרוא לרכב במחיר התחלתי של 2.57 מיליון שקל סדרתי, היא פרארי 812 סופרפאסט שהחליפה בשנת 2017 את ה-F12 ברלינטה. לפרארי 812 הספק מרבי של 800 כ"ס המתקבל ממנוע 6.5 ליטר V12 אטמוספרי. עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.9 שניות היא לא הכי מהירה בתחום זה, אבל אף אחת אחרת לא מתקרבת לנתון ה- 0-200 קמ"ש שלה העומד על זמן של 7.9 שניות. לדגם יש גרסת פתוחה שהוצגה לאחרונה, 812 GTS, עם אותו מנוע אך קצת פחות מהירה. בשנה הבאה תנחת בישראל מכונית חזקה עוד יותר של פרארי, פרארי SF90 ההיברידית לה 1000 כ"ס ולקוח ישראלי אחד כבר שילם מקדמה על הדגם, אותו הוא יזכה לקבל במהלך השנה הבאה.

 

911 טורבו פורשה
לא הכי חזקה אבל מהירה כמו שד - 911 טורבו S החדשה

המכונית השנייה בטבלה "זולה בהרבה" עם תג מחיר של החל מ-1.59 מיליון שקל וזו פורשה טייקן טורבו S שנחתה רק לאחרונה בישראל. לדגם הספק מרבי של 761 כ"ס ומומנט מפלצתי של 101 קג"מ, עם נתון 0-100 קמ"ש של 2.8 שניות ונתון תאוצה 0-200 קמ"ש של 9.8 שניות. לפורשה, כמו לפרארי, יש נציגות מכובדת בטבלה כולל דגם 911 טורבו החדש שהוצג לאחרונה עם 650 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 2.7 שניות או הפאנאמרה טורבו S E-Hybrid עם הספק מרבי של 680 כ"ס.

למעט הטייקן, כל הדגמים בחמישייה הראשונה הן דגמים עם מנועי בעירה פנימית אך במקום השישי אנחנו פוגשים דגם חשמלי נוסף וזו כמובן טסלה מודל S עם 707 כ"ס. השיווק הרשמי של טסלה בישראל עדיין לא החל, אך זה יקרה בקרוב ועוד השנה. לדגם יש את נתון התאוצה המהיר ביותר, 2.6 שניות, אבל הוא דורש הכנה במיוחד (מצב סוללה מתאים, טמפרטורה נכונה בסוללה ועוד מספר לחיצות על המסך המרכזי) בעוד שאר הדגמים פשוט דורשים לחיצה מלאה על דוושת התאוצה (ואם אתם מתעקשים אז גם הפעלה של בקרת היציאה מהמקום).

 

פליינג ספר החדשה
ויש גם אופציה כזו - פליינג ספר החדשה

הטבלה מורכבת ברובה ממכוניות ספורט אגרסיביות ורועשות, אך יש בטבלה גם לא מעט מכוניות אולטרה יוקרתיות המפליגות בנינוחות ובשקט מופתי כגון דגמי בנטלי השונים עם מנוע ה-W12 שלהם והספק מרבי של 635 כ"ס או דגמים כמו מרצדס S650 מייבאך עם מנוע V12 והספק מרבי של 630 כ"ס.

 

אם מה שחשוב לכם זה נתון 0-100 קמ"ש, תשמחו לדעת שאתם לא חייבים פרארי וצריכים קצת פחות ממיליון שקלים בכדי להשיג מכונית שתבצע את המשימה הז בזמן של 2.6-2.7 שניות: תוכלו לרכוש מצד אחד את ניסאן GT-R הנהדרת במחיר התחלתי של 880,000 שקל ומהצד השני של הסקאלה את טסלה מודל S החשמלית בגרסתה הבכירה שמחירה צפוי לעמוד על החל מ-732 אלף שקל.

המכוניות החזקות ביותר בישראל 2020
  דגם הספק מרבי (כ"ס) 0-100 קמ"ש (שנ') מהירות מרבית (קמ"ש)
1 פרארי 812 סופרפאסט 800 2.9 340
2 פורשה טייקן טורבו S 761 2.8 260
3 פרארי F8 טריבוטו 720 2.9 340
4 אסטון מרטין DBS 715 3.4 340
5 פרארי 488 פיסטה 711 2.85 340
6 טסלה מודל S 707 2.6 250
7 פרארי GTC4 לוסו 680 3.4 335
8 פורשה פאנאמרה טורבו S E-Hybrid 680 3.4 310
9 פורשה טייקן טורבו 680 3.2 260
10 פורשה 911 טורבו S 650 2.7 330
11 מרצדס AMG GT63S 639 3.2 315
12 בנטלי קונטיננטל GT 635 3.7 333
13 בנטלי פליינג ספר 635 3.8 333
14 מרצדס S650 מייבאך 630 4.7 250
15 ב.מ.וו M5 קומפטישן 625 3.3 305
16 ב.מ.וו M8 קומפטישן 625 3.2 304
17 פרארי רומא 620 3.4 320
18 אודי R8 V10 Performance 620 3.1 331
19 מרצדס S63 AMG 612 3.5 250
20 מרצדס E63s AMG 612 3.4 250
21 בנטלי בנטיאגה 608 4.1 301
22 אסטון מרטין DB11 5.2 608 3.9 322
23 פרארי GTC4 לוסו T 602 3.5 320
24 אודי RS7 600 3.7 300
25 ב.מ.וו M5 600 3.4 305
26 אסטון מרטין ואנקוויש S 595 3.5 323
27 פרארי פורטופינו 591 3.5 320
28 מרצדס G63 AMG 585 4.5 220
29 מזרארטי לבנטה טרופאו 580 4.1 300
30 יגואר F טייפ SVR 575 3.7 322
31 ריינג' רובר ספורט R 575 4.5 283
32 ניסאן GT-R 570 2.7 315
33 אודי R8 V10 570 3.4 324
34 אסטון מרטין ואנקוויש 568 3.8 323
35 אסטון מרטין ראפיד S 560 4.4 306
36 מרצדס AMG GT C 557 3.7 316
37 בנטלי בנטיאגה 550 4.5 290
38 פורשה פאנאמרה טורבו 550 3.6 306
39 בנטלי מולסאן 537 4.9 305
40 מזראטי לבנטה GTS 530 4.3 291
41 ב.מ.וו M850i 530 3.7 250
42 ב.מ.וו 750i 530 5.0 250
43 ב.מ.וו M550i 530 3.8 250
44 ריינג' רובר ספורט SC 535 5.3 250
45 מרצדס GLC63s קופה 510 3.8 280
46 מרצדס AMG GTs 510 3.8 310
47 אלפא רומיאו ג'וליה QV 510 3.8 283
48 אלפא רומיאו סטלביו QV 510 3.8 283
49 מרצדס C63s 510 3.9 250
50 טסלה מודל S 505 3.8 250
51 אסטון מרטין ואנטג' 503 3.6 314
52 מרצדס S560E 476 5.0 250
53 מרצדס S560 4MATIC 469 4.6 250
54 לקסוס LC500 464 4.7 270
55 מרצדס AMG GT 462 4.0 304
56 פורשה קאררה 4S 450 3.4 306
57 פורשה קאררה S 450 3.5 308
58 אודי RS5 450 3.9 250

מספר הערות לטבלה: הטבלה כוללת דגמים עם יבואן רשמי בישראל בלבד ודגמים אותם ניתן להזמין דרך היבואן הרשמי בארץ, גם אם זה אומר לפתוח הזמנה מיוחדת. הטבלה כוללת רק דגמים עדכניים אותם ניתן להזמין גם כיום והיא לא כוללת דגמים ביבוא אישי, כגון דגמי למבורגיני או פורד מוסטנג. לפורד יש אמנם יבואן רשמי אך לא תוכלו לפתוח אצלו הזמנה למוסטנג. הטבלה כמובן שלא כוללת רכבים משופרים, אחת זה כבר היה סיפור בלתי נגמר. ולסיום, כן, חסרים מספר דגמים פה ושם ובטח שגם גרסאות שונות לאותו הדגם אבל בסוף צריך לצמצם ולחתוך את הרשימה הבלתי נגמרת הזו. 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location