כשנה לאחר שהציגה את הגולף חמש דלתות האצ'בק החדשה (MK8), פולקסווגן מציגה את גרסת הסטיישן של הדגם, הגולף וריאנט, וכן את גרסת הפנאי של הדגם, הגולף אולטרק.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לגולף סטיישן החדשה אורך של 4.63 מטר ובסיס גלגלים של 2.68 מטר, כלומר ארוכה יותר ב-35 ס"מ מהגולף האצ'בק ועם תוספת של 45 ס"מ לבסיס הגלגלים. פולקסווגן מדווחת על שיפור של 38 מ"מ במרווח הרגליים במושב האחורי לעומת הגולף סטיישן היוצאת, נפח תא המטען לעומת זאת גדל רק באופן סמלי, תוספת של 6 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש (611 ליטר) ותוספת של 22 ליטר עם קיפול המושבים מאחור (1,642 ליטר).

 

2021 גולף סטיישן החדשה
גולף סטיישן החדשה עם חבילת R ליין.

תא המטען של הדגם מצויד בווים לעיגון, ידיות לקיפול המושבים האחוריים, שקע 230V ושקע 12V ואת דלת תא המטען החשמלית של הדגם, אופציה, ניתן לפתוח ללא מגע באמצעות בעיטה באוויר מתחת לפגוש האחורי. המראה הספורטיבי שאתם רואים בתמונות מתקבל בזכות חבילת R ליין הכוללת בנוסף מושבי ספורט וגימור קרבון בתא הנוסעים.

 

גולף סטיישן החדשה תא הנוסעים
רמת גימור R ליין.

היצע המנועים בדגם זהה למוכר לנו מהגולף האצ'בק: 1.0 ליטר טורבו 110 כ"ס או 1.5 ליטר טורבו 130 או 150 כ"ס. שני מנועים אלו משודכים למערכת מיקרו-היברידית 48V כאשר הדגם מוזמן עם תיבת הילוכים DSG - דגמים אלו מסומנים כ- eTSI. היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 115 או 150 כ"ס. בהמשך אנחנו מצפים לפגוש גם גרסת GTE לדגם עם 204 עד 245 כ"ס וכן גרסת GTD עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 200 כ"ס.

 

2021 פולקסווגן גולף סטיישן החדשה
גולף וריאנט החדשה.

פולקסווגן אולטרק החדשה מבוססת כמובן על גרסת הסטיישן של הגולף אך כוללת תוספת של פלסטיקה סביב תחתית המרכב המעניקה לדגם את המראה המתבקש של רכב פנאי. הדגם כולל בנוסף הגבהת מרכב, מערכת הנעה כפולה 4MOTION ומנוע דיזל בריון, 2.0 ליטר TDI עם הספק מרבי של 200 כ"ס. השילוב הזה מאפשר לדגם כושר גרירה של עד 2.0 טון.

כבעבר, את שתי גרסאות הדגם אנחנו לא מצפים לפגוש בישראל.

 

2021 פולקסווגן גולף סטיישן ואולטרק

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

להתקין בכל רכבי פולקסוואגן 2021 מערכת connectit עם איתוראן שזה android ituran. ולהתקין מערכת מובילאיי 630 פרו, להתקין מצלמת רוורס של חברת גיל קאר

This comment was minimized by the moderator on the site

למה צריך איתורן, מובילאי ומצלמת רוורס של גיל, כל אלה הנם חלק מהסטנדרט של VW מזה זמן רב ובאיכות הרבה יותר טובה, רק שלא יפרקו את זה בארץ.

This comment was minimized by the moderator on the site

להתקין בכל רכבי פולקסוואגן 2021 מערכת connectit עם איתוראן שזה android ituran. ולהתקין מערכת מובילאיי 630 פרו, להתקין מצלמת רוורס של חברת גיל קאר

This comment was minimized by the moderator on the site

סטיישן איזה אהבה זה. אנחנו מצאנו את האוקטביה סטיישן במקרה לגמרי בטרייד מוביל. אין הרבה כאלה. היה מטרייד אין וכמעט לא נסע, לא ברור למה לקנות דבר כזה ולא לנסוע. רכב מעולה וענק מבפנים. אולי עוד נשדרג...

סטיישן איזה אהבה זה. אנחנו מצאנו את האוקטביה סטיישן במקרה לגמרי בטרייד מוביל. אין הרבה כאלה. היה מטרייד אין וכמעט לא נסע, לא ברור למה לקנות דבר כזה ולא לנסוע. רכב מעולה וענק מבפנים. אולי עוד נשדרג בעתיד

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אתה כל הזמן מדבר על טרייד מוביל, גם קנית GTI וגם אוקטביה סטיישן, כמה משלמים לך ??

This comment was minimized by the moderator on the site

ואנחנו כאן כרגיל נקבל את גרסאות פח הבסיס של הבסיס שמיועדות לעולם השלישי ונשלם כמו פרייארים יותר מכפול

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location