ג'יפ גלדיאטור
ג'יפ גלדיאטור רוביקון.
ג'יפ גלדיאטור
ג'יפ גלדיאטור רוביקון.

30 שנה לאחר שהופסק הייצור של הדור הקודם וכשנתיים לאחר שהוצג לראשונה בדור חדש, סמלת, יבואנית ג'יפ בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ג'יפ גלדיאטור רוביקון, הטנדר שטח החדש של ג'יפ המבוסס על הרנגלר JL החדש.

 

מדברי דני איטליאנו, משנה למנכ"ל קבוצת סמלת: "אנו שמחים להשיק אייקון אגדי בעולם הרכב, הגלדיאטור רוביקון של JEEPמצטרף להיצע הדגמים הרחב והמוביל של JEEP. הגלדיאטור שם לעצמו כסטנדרט שילוב מושלם של פיקאפ עם יכולות שטח הטובים בעולם"

 

2021 ג'יפ גלדיאטור
ג'יפ גלדיאטור.

ג'יפ גלדיאטור הוא שילוב מופלא של רכב שטח עם השימושיות של טנדר או במילים אחרות לקחת את כל מה שאתם רוצים לכל מקום שאתם רוצים, בכביש או בשטח. הגלדיאטור בנוי על שלדת סולם המוארכת ב-787 מ"מ לעומת השלדה של הרנגלר 4 דלתות והתאוצה היא רכב ענק עם אורך של 5.54 מטר, רוחב של 1.87 מטר, גובה של 1.86-1.93 מטר - בהתאם לגרסה, ובסיס גלגלים של 3.49 מטר.

הגלדיאטור מצויד בסרנים חיים מחוזקים, לעומת הרנגלר רוביקון, על מנת לאפשר יכולות העמסה וגרירה גבוהות יותר. לדגם מערכת ניתוק מוט מייצב קדמי חשמלי המאפשרת הארכה של מהלך המתלה הקדמי. כמו כן, לגלדיאטור רכיבים אלקטרוניים אטומים בתחתית הרכב וסעפת יניקה שממוקמת גבוה, כך שהגלדיאטור רוביקון מסוגל לצלוח מכשול מים עד גובה של 76.2 ס"מ.

 

2019 ג׳יפ גלדיאטור
לקחת הכל ולכל מקום.

ג'יפ גלדיאטור מצויד במנוע V6 אטמוספרי בנפח של 3.6 ליטר בהספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של 35.4 קג"מ, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 8.1 שניות. הוא מעביר את הכוח לכל הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית ותיבת הפחתה. בגרסת רוביקון שהגיע לישראל הדגם מצויד בנעילת דיפרנציאל קדמית ואחורית, צמיגי שטח גדולים יותר המאפשרים מרווח גחון מוגדל של 28 ס״מ. לרשות הנהג מוט המאפשר מעבר בין הנעה אחורית בלבד, כפולה 4H, כפולה עם יחס העברה נמוך 4L וכפולה אוטומטית (4H Auto) למי שרוצה לתת לחיישנים להחליט בשבילו.

 

ג'יפ גלדיאטור תא הנוסעים
איכות חיים של רכב מודרני.

 

הגלדיאטור משווק בשלוש רמות גימור RUBICON, RUBICON S ו-RUBICON S SAFETY. רמת הגימור הבסיסית RUBICON כוללת גג קשיח פריק, מסך "7 בלוח המחוונים, חישוקי סגסוגת "17, מיגון תחתון, חלונות אחוריים כהים, מולטימדיה "7 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד ואפל, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, חיישני חניה ומצלמה אחורית ועוד.

 

2019 ג׳יפ גלדיאטור
ג'יפ גלדיאטור.

רמת הגימור RUBICON S מוסיפה לרשימה מפתח חכם, תאורה ראשית Bi-LED, תאורת יום LED, גג קשיח פריק בצבע הרכב, מולטימדיה "8.4 משודרגת, מערכת שמע של Alpine 8 רמקולים וסאבוופר ועוד. רמת הגימור הבכירה RUBICON S SAFETY מוסיפה לרשימה בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים ואור גבוה אוטומטי. שתי רמות הגימור הנמוכות יותר מצוידות במערכת מובילאיי.

ג'יפ גלדיאטור רוביקון - מחירון:

גלדיאטור רוביקון אוטו' - 419,000 ₪

גלדיאטור רוביקון S אוטו' - 449,000 ₪

גלדיאטור רוביקון S Safety אוטו' - 464,000 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.