2021 ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70.
2021 ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70.

לאחר שסיפקה לנו הצצה לעיצוב החיצוני והפנימי של ה-GV70, הקרוסאובר היוקרתי החדש של ג'נסיס שיתחרה בקרוב בדגמים כגון אודי Q5, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC, ג'נסיס מספקת לנו כעת מידע מקיף יותר על הדגם, עם תחילת השיווק בשוק הבית, כולל על יחידות ההנעה שישרתו הדגם. מותג ג'נסיס יושק בשנת 2021 בישראל ובאירופה וג'נסיס GV70 צפוי להיות חוד החנית של ג'נסיס בחדירה לשוק היוקרה הישראלי והאירופאי.

 

את ג'נסיס GV70 תוכלו לרכוש עם מבחר של שלושה מנועים המוכרים מדגמים אחרים של המותג: 2.5 ליטר טורבו עם 304 כ"ס ו-43 קג"מ אותו ניתן לקבל עם הנעה אחורית או כפולה, 2.2 ליטר טורבו דיזל עם 210 כ"ס ו-45 קג"מ וגם כאן הלקוחות יוכלו לבחור מבין הנעה אחורית או כפולה והמנוע הבכיר בהיצע הוא מנוע 3.5 ליטר שישה צילינדרים טורבו עם 380 כ"ס ו-54 קג"מ המצויד בהנעה כפולה כסטנדרט ועם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.1 שניות.

 

2021 ג'נסיס GV70 עם חבילת ספורט
ג'נסיס GV70 עם חבילת ספורט.

ג'נסיס לא מציינת איזו תיבת הילוכים תשרת את הדגמים אך סביר להניח כי דגם ה-2.5 טורבו ישודך לתיבת 8 הילוכים DCT ושאר המנועים לתיבת 8 הילוכים אוטו'. ג'נסיס מדווחת שכל הדגמים יציעו בקרת יציאה מהמקום ובכל דגמי ההנעה הכפולה נמצא בורר מצבי שטח לנהיגה על משטחים שונים כגון חול, שלג ובוץ.

לקוחות הדגמים יוכלו לבחור בחבילת ספורט המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר לצד תוספת של דיפרנציאל מוגבל החלקה, עיצוב ייחודי לחישוקי הגלגלים, סופיות אגזוז בולטות יותר, גימור קרבון בתא הנוסעים, מושבי ספורט עם אופציה לריפוד עור משולב באלקנטרה ועוד.

 

ג'נסיס GV70 תא הנוסעים
ספורטיבי (עליונה) או מעודן.

העיצוב החיצוני המוצלח נשען על שפת העיצוב החדשה של ג'נסיס אותה פגשנו כבר ב-G70 המחודשת ב-G80 החדשה ועוד. לעומת ה-GV80 הגדול יותר, המתחרה באודי Q7 מרצדס GLE ועוד, ג'נסיס העניקה ל-GV70 מראה ספורטיבי ודינמי יותר ובכלל, נעים לפגוש מותג שמעניק לכל דגם עיצוב ייחודי, גם אם כולם מדברים באותה שפת עיצוב.

 

תא הנוסעים גם הוא חוויה ויזואלית נעימה, נקי ומודני וכמו העיצוב החיצוני הוא מדבר בשפת העיצוב החדשה של ג'נסיס אך הוא זכה לעיצוב שונה וייחודי משלו כך שהלקוחות ידעו מיד שהם בג'נסיס אך בדגם שונה ואחר. כמובן שנמצא גם שפע של עור, חומרים איכותיים ורכים, גימור מוקפד וכמו בדגמים חדשים רבים גם כאן יש שילוב בין כפתורים פיזיים לכפתורים המבוססים על מגע. על השקט בתא הנוסעים, מעבר לחומרי הבידוד השונים, אחראית מערכת סינון רעשים אקטיבית העושה שימוש במגוון חיישנים בתא הנוסעים ומחוצה לו בכדי להפחית את הרעש החודר לתא הנוסעים ב-3 דציבלים.

 

ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70.

למערכת המולטימדיה המתקדמת אפשרות נעילה באמצעות טביעת אצבע וזאת בעיקר כי המערכת כוללת שליטה על מוצרי בית חכם, אפליקציית תשלומים ישירות מהרכב בחניונים, תדלוק ועוד. אם הנהג משתמש בטביעת האצבע להנעת הרכב, המערכת תפעיל מיד את הפרופיל האישי שלו הכולל, לדוגמה, את כיוון המושב, המראות וההגה, יעדי ניווט שכיחים, תצוגה עילית מותאמת ועוד.

 

2021 ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70.

כפי שאתם יכולים לצפות ג'נסיס GV70 מצויד במגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית העושה שימוש במערכת הניווט להתאמת המהירות, מערכת נהיגה אוטונומית לכביש המהיר התומכת במעבר נתיב אוטונומי בלחיצה על האיתות, היגוי אקטיבי המסייע בעת תמרון חירום להתחמקות ממכשול או מניעה של מעבר נתיב מסוכן ועוד. יש גם מערכת מתקדמת לבקרה על ילדים במושב האחורי שלא רק מונעת מהם יציאה לא בטוחה מהרכב אלא גם כוללת לדוגמה חיישן הבוחן תנועות של החזה בכדי להזכיר לנהג שיש תינוק ברכב.

 

ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70.

לג'נסיס GV70 אורך של 4,715 מ"מ, רוחב של 1,910 מ"מ, גובה של 1,630 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,875 מ"מ מידות דומות למדי לאלו של המתחרים הישירים של הדגם, קצת גדול יותר מה-Q5 ודומה למדי ל-X3.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.