לפי ההסכם שנחתם השבוע בין רנו-ניסאן למיצובישי, רנו תספק למיצובישי שתי פלטפורמות, אחת מהן צפויה לשמש את הלאנסר החדשה שתתבסס ככל הניראה על הפלטפורמה של הפלאונס.

מיצובישי לאנסר הבאה תתבסס על רנו פלואנס?

הברית רנו-ניסאן ומיצובישי מוטורס, חתמו אתמול (5.11) על הסכם שת"פ שמטרתו העיקרית היא: "הרחבת הכיסוי הגאוגרפי של שלושת החברות בהסכם וחלוקה של קווי ייצור", כך לפי הנאום שנשא נשיא הברית רנו-ניסאן, קרלוס גוהן, לרגל חתימת ההסכם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בשלב הראשון לפי ההסכם, רנו תתרום למיצובישי שתי פלטפורמות: אחת מסגמנט המשפחתיות ושנייה מסגמנט המשפחתיות הגדולות. הפלטפורמה הראשונה היא עבור משפחתית גדולה שתיוצר במפעלי רנו-סמסונג בקוריאה עבור השוק האמריקאי במיוחד, ככל הניראה מדובר בפלטפורמה של הרנו לטיטיוד/סמסונג SM5. ברנו ומיצובישי לא מרבים בפרטים לגבי הפלטפורמה השנייה, אך למיטב הבנתנו מדובר בפלטפורמה קומפקטית עבור המשפחתית סדאן הבאה של מיצובישי – הלאנסר החדשה. במקרה הזה, התורמת תהיה לא אחרת מהפלואנס של רנו (סמסונג SM3) וגם מכונית זו של מיצובישי תיוצר במפעלי רנו-סמסונג בקוריאה.

 

יש לציין שניסאן ומיצובישי כבר משתפות פעולה בשוק היפני בייצור משותף של מכוניות קיי (Kei) – מכוניות בעלות מידות קטנות במיוחד (בהתאם לתקנון) ונפח מנוע של לא יותר מ-600 סמ"ק. בעקבות ההסכם, שתי החברות ירחיבו את השת"פ המקומי.

 

בעתיד הרחוק יותר, שתי החברות צפויות לפתח טכנולוגיות הנעה וחלוקה בעלות של קווי ייצור, חדשים או קיימים.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location