2021 פאביה החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים בהשראת הסקאלה והקאמיק.
2021 פאביה החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים בהשראת הסקאלה והקאמיק.

סקודה חשפה אתמול תמונות, תחת מעטה של הסוואה, ופרטים טכניים ראשונים של הפאביה 2021 החדשה אותה היא תשיק בהמשך השנה - במהלך חודש מאי. מה שהיה חסר לנו זו תמונה של תא הנוסעים אך כעת יש גם את זה.

 

כצפוי, הפאביה החדשה מציגה תא נוסעים הדומה עד מאוד למוכר לנו מהסקאלה והקאמיק וההבדל יהיה בניואנסים עיצוביים שונים כמו פתחי מיזוג עגולים בצידי הדשבורד, עיצוב שונה לאזור מוט ההילוכים, ואפשר כבר לראות שהפאביה, לפחות לפי התמונות, לא מקבלת תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים, יש גם עיצוב שונה לדלתות ולדקורציה לאורך הדשבורד. במרכז הדשבורד אנחנו צפוים למצוא את אותה מערכת מולטימדיה MIB3 עם מסך מגע בדגלים של "6, "8, "9.2 ו-"10.25 ברמות הגימור הגבוהות יותר.

 

פאביה תא הנוסעים
שדרוג משמעותי מהדגם הנוכחי.

אפשר גם לראות שהפאביה מקבלת את גלגל ההגה החדש של סקודה שהוצג לראשונה עם האוקטביה החדשה וכן לוח מחוונים דיגיטלי "10.25. בניגוד למקובל בסגמנט ישנה אופציה לבקרת אקלים מפוצלת עם יציאה מרכזית למושב האחורי, יש גם אופציה לחיישני חניה קדמיים בנוסף לאחוריים, משטח טעינה אלחוטי, שקעי USB טייפ C.

לא תראו את זה בתמונות, אך לפאביה יש אופציה לחלון גג פנורמי עם רשת הצללה הניתנת להסרה ואחסון בתא המטען. זה אולי פחות שימושי במדינה עם שמש חזקה כמו שלנו, אך סקודה עשתה זאת בכדי ליצור תקרה צרה יותר עם מרווח ראש עדיף לעומת וילון המאוחסן בתקרה.

 

לפרטים נוספים על הפאביה החדשה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.