מבחן הרובוטריקים היפנים האולטימטיבי. מבחן האצות ניסאן: GT-R מול המלכה היפנית החדשה לקסוס LFA

ניסאן GT-R מול לקסוס LFA

שני הדינוזאורים הטכנולוגיים מיפן במבחן האצות היסטורי, למי שזוכר את הסרט "מירוץ מחוף לחוף" וזוכר את הרכב של היפנים עם כל הטכנולוגיה, השתיים הללו לא שונות, פלייסטיישן למבוגרים ועשירים.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ניסאן GT-R הוותיקה, שליטת רכבי ההנעה הכפולה לכביש, לא זולה אך מביישת בקלות כל פורשה או פרארי אם צריך. נכון שהיא אמנם עושה זאת בדרך אחרת ואולי פחות מהנה, אך היא התמצית של רכב מירוצים חוקי לכביש במחיר שפוי של $85,000 (פרארי 599GTO החדשה למשל עולה $443,000) . הניסאן GT-R מוצידת בהנעה כפולה עם נעילות דיפרניציאל מתוחכמות, מנוע 3.6 ליטר V6 כפול מגדשים בהספק של 474 כ"ס ומומנט של 60 קג"מ, כל זאת על משקל כבד של 1740 ק"ג.

 

מול הניסאן GT-R עומדת הנציגה הבכירה והחדשה של ארץ השמש העולה, הלקסוס LFA. לקסוס LFA, רכב שנבנה מאפס פעמיים רק בשל חוסר ההתאמה לדרישות, בתחילה נבנה עם מרכב אלומיניום ובהמשך עם מרכב סיבי פחמן המחוזק בפולימר במרכב הסופי ופיתוח שנמשך 10 שנים, נצח במונחי עולם הרכב במיוחד ליצרן כמו טויוטה. ה- LFA מצוידת במנוע 4.8 ליטר V10 אטמוספרי בהספק של 552 כ"ס ומומנט של 49 קג"מ על משקל של 1500 ק"ג. המחיר, קרוב ל-$400,000.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/A5R-oi91bd4?rel=0{/iframe}

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

מה גם שאת המנוע האטמוספרי של הלקסוס ניתן לשפר כל כך לעמות מנוע הסקייליין GT-R שהוא עמוד כבר בשני מגדשים.

This comment was minimized by the moderator on the site

מה גם שאת המנוע האטמוספרי של הלקסוס ניתן לשפר כל כך לעמות מנוע הסקייליין GT-R שהוא עמוד כבר בשני מגדשים.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location