2023 הונדה CR-V
הונדה CR-V החדש.
2023 הונדה CR-V
הונדה CR-V החדש.

תמונות מהמשרד האחראי על רישום רכבים בסין, שוב מספקות לנו הצצה מוקדמת לדגם חדש שטרם נחשף והפעם מדובר בהונדה CR-V החדש אותו אנחנו אמורים לפגוש, בגרסתו לשוק האמריקאי בהמשך השנה. הגרסה לשוק האירופי תוצג רק בשנה הבאה והיא תשווק לראשונה גם עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין. 

 

העיצוב החיצוני לא ממש מפתיע שכן הוא יישור קו עם שפת העיצוב העדכנית של הונדה אותה פגשנו, לדגומה, בהונדה HR-V החדש. כמו בכל הדגמים העדכניים של הונדה העיצוב נקי ושקט יותר ונעדר את עודף הזוויות והמשטחים שאפיינו את דגמי הונדה בשנים האחרונות. אם החלק הקדמי הוא מהפכה בעיצוב הדגם, חלקו האחורי של ה- CR-V החדש הוא רק אבולוציה קלה למוכר לנו מהדגם הנוכחי ולמעשה גם מזה שקדם לו.

 

2023 הונדה CR-V החדש
אבולוציה קלה מאחור.

מהמידע שדלף לרשת, וקחו אותו בערבון מוגבל שכן מדובר בגרסה לשוק הסיני, להונדה CR-V החדש אורך של 4,703 מ"מ, רוחב של 1,866 מ"מ, גובה של 1,680 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,701 מ"מ. מדובר בגידול משמעותי לעומת הדגם הנוכחי עם תוספת של 10.3 ס"מ לאורך ו-4 ס"מ לבסיס הגלגלים. הגידול במידות הדגם היה צפוי שכן הונדה מוסיפה להיצע את דגם ZR-V (שהוא HR-V האמריקאי) שייכנס מעל דגם HR-V ומתחת לדגם CR-V. 

 

הדגם צפוי להמשיך עם מערכות ההנעה המוכרות של הדגם, כלומר מנוע 1.5 ליטר טורבו או 2.0 ליטר היברידי אך כאמור, בשנה הבאה הדגם ישווק גם עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין המיועדת בעיקר עבור השוק האירופי. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 20

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • This commment is unpublished.
    avatar
    אבי · 19/05/2022
    הונדה פשוט איבדה את דרכה לגמרי. מעיצוב מקושקש, תזזיתי של ערסים ועד העיצוב הבנלי הזה, שהוא מתאים לעשור מוקדם יותר, ולא ממש שונה ממאזדה או אלף יצרנים סינים אנונימיים. חבל, שמותג וותיק ומכובד פשוט הולך לאיבוד ולא מצליח להציע שום ייחוד חיצוני, פנימי, טכנולוגי והארץ שלנו גם המחיר פשוט שערורייתי להונדה 
  • This commment is unpublished.
    avatar
    דודי · 17/05/2022
    לדעתי ממש מזכירה קווי עיצוב של cx5 מקדימה 
    • This commment is unpublished.
      avatar
      בא במיליון · 24/05/2022
      נכון!! גם לי
      גם הפנסים האחורים מזכירים את המאזדה CX-5
  • This commment is unpublished.
    avatar
    מבינוס · 16/05/2022
    עיצוב מעניין ואפילו מרשים.. מעניין גם מתי יהיה צפוי להיות כאן בארץ?! כרגע בדגם הנוכחי שיש בארץ זו הפלטפורמה  eHEV שהיא ייחודית להונדה. + 4&4 בחלוקה שווה
    ולא כמו בטויוטה ראב4 עם מנוע עזר 54 כ״ס על הסרן האחורי.. לדגם ההיברידי ״4&4״
  • This commment is unpublished.
    avatar
    אלי · 16/05/2022
    זה מה שיצא להם?
    לא יפה, בעיני לפחות.
    טוב עם מחיר 230+ לא שזה רלבנטי בשבילי.
  • This commment is unpublished.
    avatar
    חחח · 15/05/2022
    עדיף לשרוף את הטסלה זה רק אחיזת עיניים
  • This commment is unpublished.
    avatar
    סמי · 14/05/2022
    עכשו היבואן בארץ חושב כמה למכור הרכב הזה שיגיע לארץ, נכון לעכשו הוא עומד על 230... אבל עוד שנה הכל יכול לקרות. תתכוננו אולי ל 300 שח. היבואן בטח חושב שהרכב מתחרה ראוי לטסלה Y Model. 
    • This commment is unpublished.
      avatar
      אור · 17/05/2022
      קודם כל אם אתה משווה בין הונדה לטסלה אני חד משמעית קונה הונדה! אבל השאלה היא בין אלו דגמים משווים כאן, הדגמים של הונדה שמגיעים לשוק בישראל, הם לא מעודכנים, מיושנים, ובכללי לא דומים לדגמים של הונדה שמוצעים בארהב ואפילו באירופה! אז בטח שעדיף לקנות טסלה 
  • This commment is unpublished.
    avatar
    אאאא · 13/05/2022
    העידן של היום רק דיזל ובנזין לא כדאי חשמל ופלאגן.והיבדידי.הרכבים האלה מסוכנים על על הכבישים יכול לתפוצץ כל רגע.זה מפחיד עדיף את הדיזל או הבנזין.חבר שלי אתפוצץ לו מצטבר ברכב יונדאי איוניק לקח אותו לחברה ולא ידעו לטפל ברכב.רכב מסובך .חבל לשבוך כסף על משהו לא כדאי.היבואן מרביח כסף על גב האנשים.עלות מצבר בסכום גבוה מעל 17000 הדלק עולה לך בשנה 6000.
    • This commment is unpublished.
      avatar
      בא במיליון · 24/05/2022
      העיקר מדבר על שגיאות כתיב.
      ו-אאאאא... היקר, תפסיק לבלבל ת'מוח ואפשר להבין את זה מהחרטות שאתה מפליץ פה
      1) בכל רכב יש מצבר ובכל רכב הוא יכול להתפוצץ
      2) האנשים שיצרו את הרכב לא ידעו לטפל בו? הם אולי שכחו איך הם בנו אותו?
      3) במקרים מאוד נדירים הסוללה מתפוצצת כתוצאה מקצרים ותקלות נדירות
      4) בנזין ודיזל חומרים דליקים שמתפוצצים הרבה יותר בקלות כי שם מספיק ניצוץ אחד של חום כדי לפוצץ את הרכב
    • This commment is unpublished.
      avatar
      יוני · 16/05/2022
      יוסי המסכן. המצב שלך הרבה יותר גרוע משגיאות כתיב. חבל שהגבתה בכלל
    • This commment is unpublished.
      avatar
      יוסי · 15/05/2022
      אאאאא..... תלמד קודם לכתוב בלי טעויות ואח"כ תעשה עבודת מחקר על מכוניות חשמליות. בטח אתה מוסכניק שהולך ומאבד לקוחות😂
    • This commment is unpublished.
      avatar
      ציון · 14/05/2022
      מענין היה לי איוניק 2017 עשיתי איתו מעל 190000אלף קילומטר 0 בעיות
  • This commment is unpublished.
    avatar
    הגיוני · 13/05/2022
    אישית אני חושב בעידן של היום כולם כמעט אותו דבר מבחינת הנעה במיוחד בחשמלי (כמובן דגמים מתחרים) ואני חושב שמה שמפשפיע זה העיצוב. אז אישית אני חושב העיצוב פה לא משהו
  • This commment is unpublished.
    avatar
    שעמום · 13/05/2022
    מאזדה?
    • This commment is unpublished.
      avatar
      דן · 17/05/2022
      אדון חיים היקר והמשועמם פה מעליו, הונדה היא היפנית הכי טובה והכי טובה זה אומר שהיא לא רואה לא את טויוטה ובטח שלא את מאזדה שזה בכלל מותג על הפנים…הסיבה היחידה שפה טויטה ומאזדה מוצלחות יותר זה כי היצרן של הונדה שם עלינו *** ועל אירופה ולא מביא לפה דגמים, וכמובן אדון מאיר היבואן הנחמד שדופק תג מחיר מופרע!!!
    • This commment is unpublished.
      avatar
      חיים · 13/05/2022
      טויוטה  !!! בעידן החשמל, טויוטה תבלע (כבר בולעת) את כולן. והונדה תהיה אחרונה (ב2030). 
  • This commment is unpublished.
    avatar
    ציני פה · 13/05/2022
    הרכב הכי טוב בעולם ה3 !!!!
  • This commment is unpublished.
    avatar
    ביל · 13/05/2022
    אוטו פח
    • This commment is unpublished.
      avatar
      מבינוס · 16/05/2022
      את זה בהחלט אי אפשר לומר…..