ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש 2022
ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש.
ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש 2022
ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש.

מוקדם יותר השנה ג'יפ חשפה את הגרנד צ'ירוקי L החדש, גרסת שבע מושבים ראשונה לגרנד צ'ירוקי. כעת, ג'יפ חושפת בפעם הראשונה את הגרנד צ'ירוקי 5 מושבים החדש אותה היא תשווק גם בדגם פלאג-אין 4xe.

 

בשל זה, ג'יפ חושפת רק תמונה אחת ויחידה של הדגם ללא כל פרט נוסף, את זה היא תעשה בחודש הבא במסגרת תערוכת ניו יורק אז היא תציג את הדגם בבכורה עולמית. למעט חלק אחורי קצת קצר יותר וכמובן ללא שורה שלישית, זה כמובן אותו רכב שפגשנו בתחילת השנה ומדובר בקפיצת מדרגה ענקית עבור הדגם בכל תחום אפשרי וזו פעם ראשונה מזה לא מעט שנים שג'יפ מציגה רכב שיכול להתחרות בתוצרת גרמניה ויפן בכל הקשור לנראות, איכות וטכנולוגיה.

 

2021 ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש תא הנוסעים
מהפכה של ממש עבור הדגם.

ג'יפ כאמור לא מספקת פרטים על מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין 4xe בה ישווק הדגם, אך סביר להניח כי זו אותה מערכת שהוצג השנה עם הרנגלר 4xe, שם מדובר בשילוב של מנוע 2.0 ליטר טורבו עם מנוע חשמלי, תיבת 8 הילוכים אוטומטית וסוללה בקיבולת של 17kWh, התוצאה היא יחידת הנעה חזקה בהספק כולל של 375 כ"ס, מומנט מרבי של 65 קג"מ וטווח נסיעה חשמלי של כ-40 ק"מ (בתקן אמריקאי).

ניתן להניח כי שני מנועי הבנזין שהוצגו עם הגרנד צ'ירוקי L ישרתו גם את גרסת החמישה מושבים, מדובר במנועים ששרתו את הדגם היוצא: 3.6 ליטר V6 עם 290 כ"ס ו-35.5 קג"מ או מנוע HEMI V8 בנפח של 5.7 ליטר המייצר 357 כ"ס ו-53.9 קג"מ. סביר להניח כי נמצא בדגם גם את האופציה למתלי אוויר מתלי אוויר Quadra-Lift שמעבר לנוחות נסיעה גבוהה מאפשרים גם להגדיל את מרווח הגחון עד לגובה של 27 ס"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.