2021 פולקסווגן ID4 GTX
ID4 GTX - גרסה ספורטיבית לפולקסווגן ID4 החשמלי.
2021 פולקסווגן ID4 GTX
ID4 GTX - גרסה ספורטיבית לפולקסווגן ID4 החשמלי.

פעם זה היה שילוב האותיות GTI וכעת נצטרך להתרגל לשילוב החדש GTX, שכן זה שילוב האותיות המסמל כיום בעידן הרכב החשמלי את הגרסאות הספורטיביות יותר של פולקסווגן והיום (ד') פולקסווגן חושפת את הדגם הראשון לשאת את התווית החדשה, פולקסווגן ID4 GTX שהוא כמובן גרסה ספורטיבית לקרוסאובר החשמלי ID4.

 

היינו מצפים לפגוש דווקא את ה- ID3 GTX כדגם מקביל לגולף GTI, אך ה-ID3 לא כוללת אפשרות לשני מנועים חשמליים ונדמה שבעולם הרכב החשמלי זו האופציה היחידה לדגמים ספורטיביים. יחידת ההנעה החשמלית שפולקסווגן התקינה ב- ID4 GTX משלבת מנוע אחורי בהספק של 204 כ"ס שיחד עם המנוע החשמלי הקדמי מייצרת הספק כולל של 300 כ"ס. לפי פולקסווגן זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.2 שניות, נתון דומה לנתון של הגולף GTI החדשה, המהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ"ש.

 

2021 פולקסווגן ID4 GTX
פולקסווגן ID4 GTX.

מערכת ההנעה החשמלית הכפולה מנוהלת מחשב כמובן הקובע כמה מומנט כל מנוע מייצר בכדי להשפיע על הנצילות, הביצועים, הדינמיות והיציבות. במרבית הזמן ההנעה אחורית בלבד והמנוע החשמלי יצטרף בהתאם לצורך. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה עם 5 מצבים לבחירה, כולל כמובן מצב ספורט.

 

פולקסווגן ID4 GTX מצויד בסוללה הגדולה יותר המוצעת עם הדגם בקיבולת נטו של 77kWh (במשקל של 486 ק"ג) המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 480 ק"מ. כמו בדגם הרגיל לדגם מטען פנימי בהספק של 11kW לטעינה ביתית או ציבורית AC או טעינה מהירה DC בהספק של עד 125kW.

 

פולקסווגן ID4 GTX
פולקסווגן ID4 GTX.

רוכשי הדגם יוכלו לבחור בחבילת ספורט עם בולמים וקפיצים שונים שמנמיכים את המרכב ב-15 מ"מ לעומת הדגם הרגיל וכן מערכת היגוי פרוגרסיבית כמו בגולף GTI. החבילה כוללת בנוסף בולמים אדפטיביים (DCC) עם מספר דרגות קשיחות לבחירת הנהג.

 

פולקסווגן ID4 GTX
פולקסווגן ID4 GTX.

העיצוב החיצוני לא ממש שונה מהמוכר לנו מה-ID4 והשינוי הבולט ביותר הוא תוספת תאורת היום בצידי הפגוש הקדמי המורכבת משלוש נורות בודדות. חדי העין יבחינו בתוספת פס צבע בתחתית הפגוש הקדמי והאחורי (בצבע המרכב), הסרה של המגלש הקדמי בתחתית הפגוש, מראות צד בשני גוונים, צביעה בשחור של פס הקישוט הכסוף לאורך הגג ועיצובים ייחודיים לחישוקי הגלגלים בקוטר של "20 אותם ניתן לשדרג לקוטר של "21.

 

הדגם מצויד כסטנדרט בתאורה ראשית IQ.Light LED Matrix ובתא הנוסעים נמצא תאורת אווירה מורחבת עם 30 גוונים ומושבי ספורט.

2021 פולקסווגן ID4 GTX

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.