בשוק רכבי היוקרה לא תתקשו למצוא כיום שלל דגמי קרוסאובר בעיצוב קופה אך אם תרצו אחד כזה במחיר עממי יותר, תתקשו למצוא אחד. כל זה נכון למעט שוק אחד, שוק הרכב הסיני בו מותגים עממיים מציגים גרסאות קופה לרכבי הפנאי שלהם במיוחד עבור שוק זה, כגון מאזדה CX-4 או סקודה קודיאק GT.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

פולקסווגן מצידה מציגה כעת את הקרוסאובר קופה השלישי שלה עבור השוק הסיני, במהלך שנתיים בלבד, פולקסווגן טיגואן X שהוא לא קשה לנחש גרסת קופה לטיגואן. הטיגואן X לא צפוי לצאת מחוץ לגבולות השוק הסיני, בדיוק כמו הטיירון X שהוא גרסת קופה לטיירון המשווק בשוק הסיני בלבד כסוג של גרסה מוזלת לטיגואן ובניגוד ל- טרמונט X שהגיע לשוק האמריקאי כפולקסווגן אטלס קרוס ספורט - גרסת קופה לפולקסווגן אטלס הענק.

 

פולקסווגן טיגואן X
פולקסווגן טיגואן X.

הטיגואן X מבוסס על הגרסה הייחודית של הטיגואן לשוק הסיני שהיא ארוכה וגדולה יותר מהטיגואן המוכר לנו ולמעשה מבוססת על הטיגואן אול-ספייס שבעה מושבים, זה אומר שמדובר בקרוסאובר קופה גדול למדי ודומה בגודלו לקודיאק GT, עם אורך של 4,764 מ"מ, רוחב של 1859 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,791 מ"מ.

 

פולקסווגן טיגואן X קופה
פולקסווגן טיגואן X.

הטיגואן X כבר לובש את שפת העיצוב העדכנית של הטיגואן אשר הוצגה בחודש יוני האחרון עם הטיגואן 2021 המחודש, מאחור לעומת זאת הטיגואן X זכה לעיצוב יחידות תאורה ייחודי משלו ובהתאם לאופנה הנוכחית ישנו פס תאורה לאורך דלת תא המטען המחבר את שני הפנסים לכדי יחידה ויזואלית אחת. בניגוד לדגמים כגון ב.מ.וו X6 בהם החל מקורת B המרכזית הגג משתפל לאחור בחדות ומסתיים בסרח עודף אחורי ארוך, פולקסווגן בחרה בזווית מתונה יותר המעניקה לדגם פרופורציות נעימות יותר לעין וסרח עודף קצרצר.

הטיגואן X ישווק בסין עם שתי יחידות הנעה: 2.0 ליטר טורבו 220 כ"ס או 186 כ"ס בשידוך לתיבת DSG ולמערכת הנעה כפולה 4MOTION.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location