כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, משיקה הבוקר את הקרוסאובר העירוני הקטן והזול ביותר של יונדאי - יונדאי וניו (Venue). יונדאי וניו ישווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים רציפה, מערכות בטיחות מתקדמות, בשלוש רמות גימור ובמחירים החל מ-109,900 שקל ועד ל-122,900 שקל.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

עם אורך של 4,036 מ״מ, רוחב של 1,770 מ״מ, גובה של 1,564 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,520 מ״מ, יונדאי וניו קטן יותר מכל המתחרים הישירים שלו, כגון סיאט ארונה או פולקסווגן טי קרוס, אך לא באופן משמעותי וארבע נוסעים בוגרים בגובה או משפחה צעירה 2+2 שכבר לא צריכה כבר מושבי בטיחות יוכלו להתנייד באופן יום יומי ברכב. לעומת המידות החיצוניות, נפח תא המטען גדול יחסית ועומד על 355 ליטר עד 1,143 ליטר, נפח מספק גם הוא למשפחה צעירה.

יונדאי וניו - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

יונדאי וניו משווק בעולם עם מגוון מנועים, כולל מנועי דיזל ומנועי 1.0 ו-1.4 ליטר טורבו, בישראל הדגם ישווק עם מנוע אחד, 1.6 ליטר חדשה מסדרת Smart Stream עם הספק מרבי 123 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.7 קג"מ ב-4,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה חדשה הנקראת ביונדאי iVT עם הבטחה שברוב מצבי הנסיעה לא תרגישו כי מדובר בתיבה רציפה.

 

עם מנוע זה ליונדאי וניו נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.2 שניות, מהירות מרבית של 186 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.4 ק"מ לליטר. ליונדאי וניו אין אמנם הנעה כפולה, אך לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה עם שלושה מצבים ובורר מצבי אחיזה, המשנה את אופי פעולת מערכת בקרת האחיזה, עם שלושה מצבים לנהיגה בשלג, בוץ וחול. תוסיפו לכך מרווח גחון מכובד מאוד של 19.5 ס"מ ותקבלו רכב שאפשר לקחת אותו בבטחה גם לטיולי שבילים.

 

יונדאי וניו venue
מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים רציפה.

תא הנוסעים, אבזור ובטיחות:

בתחום הבטיחות, יונדאי וניו כסטנדרט מצויד במערך מלא של מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי ובקרת ערנות נהג.

 

יונדאי וניו
יונדאי וניו

תא הנוסעים מקבל את הנוסעים עם פלסטיקה שכולה קשיחה למגע, אך העיצוב נעים לעין וכמו בכל דגמי יונדאי הנדסת האנוש טובה המאפשרת התמצאות קלה ומהירה בתפעול מערכות הרכב השונות ויש מספיק תאי אחסון שימושיים יחסית לגודלו של הרכב. במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 5 שילובי ריפודים שונים למושבים גוונים לריפודים. 

 

2019 יונדאי וניו
יונדאי וניו - קרוסאובר חדש וזול ליונדאי.

 בכל רמות הגימור של הדגם נוכל למצוא מערכת מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמה אחורית, דיבורית BT, חישוקי פלדה "15, שליטה מלאה מההגה, שמשות אחוריות כהות, חיישן אורות ועוד. רמת הגימור פרימיום מוסיפה חישוקי "17, בקרת שיוט, תאורת יום LED, תאורת עזר בפניה, קיפול מראות חשמלי אוטומטי, פנסי איתות במראות הצד ובקרת אקלים דיגיטלית. רמת הגימור סופרים מוסיפה צבע דו גווני, ריפודי בד משולב בעור ומראות צד בצבע הגג. יונדאי וניו - מפרט טכני מלא להורדה.

יונדאי וניו - מחירון:

יונדאי וניו 1.6 אוטו' אינספייר - 109,900 ₪

יונדאי וניו 1.6 אוטו' פרימיום - 117,900 ₪

יונדאי וניו 1.6 אוטו' סופרים - 122,900 ₪

 

אגרת רישוי: 1,529 ₪, סופרים 1,811 ₪.

 

עם השקת ה- Venue כלמוביל תציע מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של 8,900 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 1,460 ₪ ל- 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

 

2020 יונדאי וניו

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

חייבים מבחן השוואתי בין סיאט ארונה FR לבין היונדאי הזאת. על פניו המנוע של סיאט מנצח עם מומנט עדיף בהרבה.

This comment was minimized by the moderator on the site

לא היבירידית. לא פלג אי. ולא חשמלית. מה זה השטויות האלה. ???

This comment was minimized by the moderator on the site

אין על הרכב הזה!!!!!!!!
מוצלח מאוד וחסכוני!!!!!!!!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

כל מנועי טורבו 3צילינדרים חושב יהיו להם בלאי גבוהה ושחיקה מוגברת .לדעתי עדיף מנוע 4 צילנדרים רגילים או טורבו ..סיכוי לאמינות גבוהה לתקופה ארוכה יותר

This comment was minimized by the moderator on the site

חבל שההתנעה נעשית עם מפתח ולא באמצעות לחיצה על כפתור ההתנעה. היום זה הופך לסטנדרט, במיוחד בגירסאות הבכירות והמאובזרות.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location