יונדאי CW i40, הסונטה האירופאית, נחשפת בגרסת סטיישן ותציע רמת פרמיום במחיר תחרותי.

יונדאי i40 החדשה

יונדאי CW i40 החדשה, נולדה במיוחד עבור השוק האירופאי ובניגוד לזו האמריקאית (שעדיין נקראת סונטה), אמורה להציע רמת פרמיום אמתית' לא פחות מזו של אודי, אך עדיין במחיר תחרותי מאוד. יונדאי רואה את ה- i40 כ-פרמיום מודרנית בדומה למוצרי "אפל" המציעה מוצרים איכותיים הנגישים לכל אחד.

 

יונדאי CW i40, שנחשפת לראשונה היום, מוצגת בגרסת סטיישן ומבהירה בכך את המוכנות שלה לכבוש את השוק האירופאי, חובב הסטיישנים, באמצעות רמת גימור גבוהה, אבזור נדיב ומנועים חדשים וחסכוניים. תחילת השיווק באירופה כבר לקראת חודש יולי ובתחילת 2012, תיחשף גם גרסת הסדאן החשובה יותר עבור השוק הישראלי.

 

יונדאי i40, עוצבה ותכוננה במרכז המחקר והפיתוח של יונדאי בגרמניה וזהו הרכב הראשון של יונדאי שתוכנן כמעט מאפס במיוחד עבור השוק האירופאי. למרות התכנון האירופאי, יונדאי i40 החדשה, דומה למדי למקבילה שלה בצפון אמריקה וקוריאה, הסונטה, ושואלת ממנה את מירב האלמנטים של העיצוב החיצוני. ההבדלים העיצוביים הם בעיקר בגריל ובפנסים השונים וכן בעיצוב הפנים האיכותי יותר בגרסה האירופאית.

 

אם העיצוב החיצוני הנאה לא מספיק עבורכם, את עיקר ההבדל מול המתחרות תרגישו בפנים. לא תמצאו כבר, כמיטב המסורת הקוריאנית, חומרי דיפון קשיחים. כל חומרי הדיפון רכים תוך שימוש ברמת חומרים גבוהה מאוד. המרווח המוצע מלפנים ומאחור הוא מהטובים בקטגוריה. האבזור הבסיסי כולל קישורית "שן כחולה", מערכת סיוע לחניה, בלם יד חשמלי, מערכת שמירה על הנתיב, תאורת LED ליום וכן תוספות כאופציה של פנסי בי-קסנון, חימום למושבים ועוד.

 

כרכב המיועד לשוק האירופאי בעיקרו, תצויד ה- i40 במנועי דיזל ובנזין. המנוע הראשון עמו תוצג ה-i40 הוא 1.7 ליטר טורבו דיזל בשני הספקים של 115 כ"ס ו-140 כ"ס. מנוע הבנזין החסכוני יהיה מנוע 1.6 ליטר GDI בהספק של 140 כ"ס. לאחר ההשקה, יתווספו שני מנועים נוספים, 2.0 ליטר טורבו דיזל המוכר מה- ix35 בהספק של 184 ומנוע נוסף 2.0 ליטר GDI כ"ס ו-177 כ"ס, כאשר עם מנוע זה, תציע ה- i40 החדשה ביצועים של 9.7 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. תיבת 6 הילוכים חדשה כפולת מצמדים תוצע עם המנועים החזקים יותר וכמובן גם תיבת 6 הילוכים ידנית כמיטב החסכנות האירופאית.

 

בהמשך, מנוע ה- 1.7 ליטר טורבו דיזל 115 כ"ס יוצע בגרסת Blue Drive חסכונית אשר תציע צריכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר. יונדאי i40 בעלת אורך כולל של 4.77 מטר ובסיס גלגלים של 2.80. נפח תא המטען של ה- i40 CW עומד על 553 ליטר ו-1790 ליטר עם המושבים מקופלים.

 

באירופה, צפויה יונדאי CW i40, בגרסת הבסיס, להיות מתומחרת מול מאזדה-6 אך עם רמת אבזור גבוהה בהרבה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.