2022 פורשה מקאן T
פורשה מקאן T.
2022 פורשה מקאן T
פורשה מקאן T.

אם אתם רוצים רכב עם ניהוג חד והתנהגות מושחזת, לרוב אתם צריכים לעלות לדגמים היקרים יותר של היצרן ובמקרה של פורשה מקאן לדוגמה, מדובר במקאן GTS היקר מאוד. עבור מי שרוצה לקבל חווית ניהוג דומה מבלי לשלם על מנועים חזקים ופאר נוסף, פורשה מציעה את גרסאות ה- T שלה.

 

כעת, ולראשונה, פורשה מציעה גרסת T כזו גם עבור המקאן. המקאן T מבוסס על דגמי 2022 המחודשים של המקאן אשר הוצגו ביולי אשתקד.

 

2022 פורשה מקאן T
פורשה מקאן T.

בחזיתו של המקאן T אנחנו מוצאים את מנוע הבסיס של המקאן, מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 265 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים PDK. המקאן T מצויד כסטנדרט בחבילת ספורט כרונו הכוללת, בין היתר, בקרת יציאה מהמקום המאפשרת לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.2 שניות, לעומת 6.5 שניות ללא החבילה, והמהירות המרבית עומדת על 232 קמ"ש.

 

אז אין כאן את מנוע ה- 2.9 ליטר V6 טווין-טורבו של הדגמים היקרים יותר, אך כפי שפורשה מציינת זה תורם לניהוג שכן המנוע הצנום יותר חוסך 58 ק"ג מהציר הקדמי. לצד זה נמצא מגוון רחב של שדרוגים בתחום הדינמי כמו מוטות מייצבים עבים יותר להפחתת זויות הגלגול וכיול שונה למתלים הכולל הנמכת מרכב של 15 מ"מ לעומת הדגם הרגיל יחד עם בולמים אדפטיביים עליהם שולטת מערכת PASM של פורשה.

 

2022 פורשה מקאן T
פורשה מקאן T.

מערכת בקרת האחיזה PTM השולטת על פעולת מערכת ההנעה הכפולה זכתה לכיול ייחודי עבור הדגם עם תעדוף הנעה לציר האחורי. רוכשי הדגם יוכלו להוסיף קפיצי אוויר המאפשרים הנמכת מרכב נוספת של 10 מ"מ ואת מערכת הניהוג הווקטורי PTV Plus.

 

בצד הויזואלי המקאן T זכה לחישוקי "20 בגימור כהה שנלקחו מהמקאן S, גימור אפור מתכתי לחלקי הפלסטיק השונים כמו מראות הצד וכונס האוויר הקדמי, גימור בשחור מבריק למסגרת החלונות ועוד.

2022 פורשה מקאן T

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.