לקסוס רשמה השבוע את השם NX 450h כסימן מסחרי. סביר (מאוד) להניח כי מדובר בגרסת פלאג-אין ראשונה לדגם ולמעשה דגם פלאג-אין ראשון למותג. לקסוס אמנם ידועה כמובילה עולמית בשימוש בהנעה היברידית כבר מעל ל-15 שנה, אך עד היום לא השיקה ולו דגם פלאג-אין אחד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לקסוס NX משווק כיום עם שתי יחידות הנעה:2.5 ליטר היברידי 200 כ"ס בדגם NX300h ובדגם בנזין רגיל NX300 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 238 כ"ס. דגם NX450h הצפוי להצטרף בעתיד הקרוב יעשה שימוש, ניחוש מושכל, ביחידת ההנעה של הראב4 פלאג-אין עם הספק כולל של 306 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-65 ק"מ.

במקביל לרישום של דגם NX450h, לקסוס רשמה סימן מסחרי נוסף - NX350h. במקרה זה לא קשה לנחש כי מדובר בגרסה היברידית נוספת וחזקה יותר לדגם. זו ככל הנראה תתבסס על מערכת ההנעה ההיברידית של טויוטה היילנדר החדש שהוצג אשתקד. זו מערכת המבוססת על מנוע 2.5 ליטר עם שני מנועים חשמליים היוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 240 כ"ס.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location