טיזר למיצובישי אאוטלנדר החדש
טיזר למיצובישי אאוטלנדר החדש.
טיזר למיצובישי אאוטלנדר החדש
טיזר למיצובישי אאוטלנדר החדש.

אתמול הצגנו לכם תמונות ריגול של האאוטלנדר החדש והיום (ה') מיצובישי חושפת בעצמה תמונת טיזר לדגם שאמנם מסתירה אלמנטים שונים בעיצוב החיצוני של הדגם אך זה מספיק בכדי לאשר לנו שתמונות הריגול אכן אותנטיות.

 

ידענו כי מיצובישי תחשוף את האאוטלנדר החדש במהלך הרבעון הראשון של 2021 אך כעת יש גם תאריך רשמי, ה-21 בפברואר 2021, תחילה עבור השוק הצפון אמריקאי וקצת לאחר מכן עבור שאר העולם. מיצובישי אאוטלנדר החדש ישווק בישראל לקראת הרבעון השלישי של 2021 והוא ישווק בתקינה אמריקאית כך שמה שנפגוש בפברואר רלוונטי גם עבור השוק המקומי שלנו.

 

מיצובישי אנגלברג קונספט
מיצובישי אנגלברג קונספט.

האאוטלנדר החדש יציג את שפת העיצוב הבאה של המותג, שפת עיצוב שהוצגה לראשונה אשתקד עם הקונספט אנגלברג, קונספט שהוא למעשה כקדימון לאאוטלנדר החדש. את שפת העיצוב הזו נפגוש כמובן גם בשאר הדגמים של מיצובישי.

מיצובישי לא נדיבה בפרטים על הדגם אך ההבנה היא שהאאוטלנדר יתבסס על מכלולים של ניסאן אקס-טרייל החדש שהוצג לאחרונה וסביר להניח כי שני הדגמים יחלקו גם את אותו היצע מנועי בנזין, במקרה הזה מדובר במנוע 2.5 ליטר אטמוספרי עם 181 כ"ס ו-25 קג"מ בשידוך לתיבת הילוכים רציפה.

 

כמובן שגם תהיה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה שלפי מיצובישי תספק טווח נסיעה חשמלי כפול מזה של הדגם הנוכחי, כך שניתן לצפות לטווח של 80 עד 90 ק"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.