כחצי שנה לאחר שחשפה את הגרסה קצוצת הגג של הדגם, LC 500 קבריולט, לקסוס מציגה את דגמי 2020 המחודשים של לקסוס LC, מכונית הקופ המרהיבה של החברה שהוצגה לראשונה בינואר 2016 וזוכה כעת למתיחת פנים קלה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אם אתם מנסים למצוא הבדלים ויזואליים בין דגמי 2020 לדגמי 2016 אל תתאמצו, שכן דבר לא השתנה למעט עיצוב חדש לחישוקי ה-"20 של הדגם ושני צבעים חדשים למרכב שנוספו למבחר. העיצוב נותר מרהיב ורענן כמו ביום שהוצג לפני 4 שנים. גם בתא הנוסעים השינויים מינוריים ומסתכמים בתוספת של אנדרואיד אוטו למערכת המולטימדיה ("10.3) ובצבע חדש לריפודי העור.

 

2020 לקסוס LC500h
הפחתת משקל, חידוד הניהוג ועדכון תוכנה לתיבת ההילוכים.

שינויים משמעותיים יותר נוכל למצוא מתחת לפח. לקסוס הפחיתה ב-10 ק"ג את המשקל הבלתי נתמך באמצעות חישוקי "21 אחוריים קלים יותר יחד עם שימוש בחלקי מתלה חדשים מאלומיניום וקפיצים חדשים. בנוסף, לקסוס שדרגה את הבולמים הקדמיים, הנשלטים אלקטרונית, עם מהלך ארוך יותר במעט והתקינה מוטות מייצבים קשיחים יותר מאחור לשיפור הניהוג והמושב לנהג. מערכת בקרת היציבות עודכנה במערכת ACA הבולמת את הגלגל הפנימי בסיבוב לחידוד הניהוג.

 

2021-Lexus-LC-032-970px
תוספת של אנדרואיד אוטו למערכת המולטימדיה.

תיבת ה-10 הילוכים האוטומטית של דגם הבנזין LC 500 זכתה לתוכנה מעודכנת כך שהתיבה מאפשרת להגיע לסל"ד גבוה יותר בעומס בינוני (50-70 אחוז ממהלך דוושת התאוצה). גם תיבת ה-4 ההילוכים האחורית של הדגם ההיברידי, LC 500h, זכתה לעדכון תוכנה בכדי לשפר את התאוצה ביציאה מסיבוב חד.

המנועים נותרו ללא שינוי, מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר עם 478 כ"ס ו-54.9 קג"מ המספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות בדגם LC500. דגם LC500h ההיברידי ממשיך עם אותה מערכת המשלבת מנוע 3.5 ליטר V6 עם שני מנועים חשמליים היוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 354 כ"ס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות. שיוט זמני על בסיס המנועים החשמליים בלבד אפשרי עד למהירות של 140 קמ"ש.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location