טיזר ליונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N.
טיזר ליונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N.

בחודש אוגוסט האחרון יונדאי חשפה את האלנטרה N ליין עם עיצוב ספורטיבי, כיול ספורטיבי ומנוע 1.6 ליטר טורבו עם 204 כ"ס. כל זה נחמד כמובן כרכב משפחתי מהיר יחסית אך זה עדיין לא הדבר האמיתי, כלומר דגם N מלא כמו ה-i30N או ה-i20N שנחשפה לאחרונה. כל זה ישתנה בשנה הבאה כאשר יונדאי תשיק את האלנטרה N, גרסת ביצועים מלאה לאלנטרה החדשה ועד שזה יקרה, יונדאי מספקת לנו הצצה ראשונה אל הדגם.

 

יונדאי אמנם לא חושפת פרטים טכניים על הדגם אך שום דבר לא גורם לנו להאמין שהאלנטרה N לא תעשה שימוש באותה יחידת הנעה (משופרת) של ה- i30N המחודשת, כלומר מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 280 כ"ס ו-40 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים.

 

2021 יונדאי אלנטרה N
אלנטרה N.

בפינות הדגם נמצא חישוקי "19 בעיצוב ייחודי לדגם הנועלים צמיגי פירלי P ZERO במידה של 235/35, אלו צמיגים שפותחו במיוחד ע"י פירלי עבור ה-i30N ולכן הם גם נושאים את הכיתוב HN בדומה, לדוגמה, לסמל הכוכב על צמיגים שפותחו עבור דגמי הביצועים של ב.מ.וו.

 

2021 יונדאי אלנטרה N
אלנטרה N.

בתא הנוסעים נמצא גלגל הגה N הכולל שני כפתורים ייעודיים בכחול למצבי הנהיגה וגז הביניים האוטומטי (בדגם הידני) ובדגם האוטומטי נמצא גם את כפתור NGS שלחיצה עליו מייצרת למשך 20 שניות גדישת יתר המעלה את המומנט המרבי ומחדדת עוד יותר את תוגבת התיבה. בנוסף נמצא דוושת בציפוי מתכתי, מושבי ספורט עם אופציה למושבי באקט קלי משקל ועוד.

 

יונדאי אלנטרה N ליין החדשה 2021
יונדאי אלנטרה N ליין.

הדגם יצויד כמובן במערכת בלימה משודרגת עם קליפרים באדום וצלחות בלימה גדולות קוטר, בולמים אדפטיביים ועוד. העיצוב החיצוני יהיה דומה למדי לזה של האלנטרה N ליין אך קצת קרבי יותר ועם כנף בולטת על מכסה תא המטען לעומת סופילר בדגם N ליין.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.