סטלנטיס
21 דגמים חשמליים ופלאג-אין ב-24 חודשים.
סטלנטיס
21 דגמים חשמליים ופלאג-אין ב-24 חודשים.

במסגרת מצגת המסכמת את התוצאות העסקיות של קבוצת סטלנטיס למחצית הראשונה של 2021, הקבוצה הציגה גם את לוח השקות הדגמים החדשים של הקבוצה, עם הנעה היברידית פלאג-אין או חשמלית מלאה, אותם היא תחשוף במהלך 24 החודשים הבאים עד לסוף המחצית הראשונה של 2023.

 

הלוח הזה כולל לא פחות מ-21 דגמים חדשים מתוכם 10 דגמים חשמליים מלאים ללא אופציה להנעה אחרת, תשעה דגמי פלאג-אין ודגם אחד שישווק עם הנעה חשמלית וגם היברידית פלאג-אין.

 

סטלנטיס 21 דגמים חדשים
21 דגמים חדשים עם הנעה היברידית פלאג-אין או חשמלית.

אלפא רומיאו תציג במהלך שנת 2022 דגם פלאג-אין ראשון למותג והמטרה של הקבוצה היא להפוך את אלפא רומיאו למותג חשמלי מלא עד לשנת 2027. למעשה, כל מותגי הפרימיום של קבוצת סטלנטיס יהפכו לחשמליים בלבד עוד לפני סוף העשור, מותג DS יציג דגמים חדשים חשמליים בלבד החל משנת 2024 ולאנצ'יה החל משנת 2026, למרות שלקבוצה אין שום תוכנית כרגע להציג דגם חדש של לאנצ'יה לפחות עד סוף המחצית הראשונה של 2023.

 

סיטרואן תציג 3 דגמים חשמליים ודגם פלאג-אין חדש, פיג'ו תשיק 2 דגמים חשמליים ושלושה דגמי פלאג-אין שאחד מהם הוא פיג'ו 308 החדשה ומה קצת רחוק יותר אלו כנראה הדור הבא של פיג'ו 3008 ופיג'ו 5008. אופל תשיק השנה דגם חשמלי חדש, הכוונה כנראה היא למוקה החשמלי, ובשנה הבאה שני דגמי פלאג-אין שאחד מהם הוא האסטרה החדשה שהוצגה לאחרונה והשני הוא כנראה הגרנדלנד המחודש.

 

המותגים שלא יציגו דגמים חדשים במהלך התקופה הזו, ליתר דיוק דגמי פלאג-אין או חשמליים חדשים, אלו המותגים לאנצ'יה, ראם, פיאט, אבארט, וקרייזלר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.