יונדאי באיון
יונדאי באיון - חשיפה בשבועות הקרובים.
יונדאי באיון
יונדאי באיון - חשיפה בשבועות הקרובים.

לנו יש את יונדאי וניו אך בשוק האירופי אין ליונדאי קרוסאובר קטן וזול יותר מהקונה, כזה שיתחרה ישירות בדגמים כגון סיאט ארונה. כל זה ישתנה בקרוב כאשר יונדאי תשיק באירופה את הבאיון (Bayon), הקרוסאובר העירוני החדש של יונדאי הייעודי לשוק זה וסביר להניח כי הבאיון יחליף אצלנו את הוניו.

 

רמז ראשון לדגם יונדאי סיפקה לנו בנובמבר אשתקד וכעת יונדאי מספקת לנו הצצה נוספת לעיצוב החיצוני של הדגם. התמונות לא חושפות הרבה אך אפשר להבחין כי לדגם יהיה עיצוב דינאמי ומוחצן בסגנון הקונה עם יחידות תאורה מודרניות ותאורה קדמית דו מפלסית עם תאורת יום בחלק העליון וראשית בחלק התחתון, גם זה הוצג כבר עם הקונה.

 

יונדאי באיון
יונדאי באיון.

הבאיון יוצג במלואו בשבועות הקרובים והשיווק באירופה יחל במהלך המחצית הראשונה של השנה.

יונדאי לא מספקת פרטים טכניים על הדגם, אך אפשר לצפות כי מה שאנחנו מכירים מהסטוניק המחודש ומה שנפגוש בקרוב בישראל עם ה-i20 החדשה, זה גם מה שנפגוש בבאיון. זה אומר שהמנוע העיקרי של הדגם יהיה מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (מנוע Smartstream חדש) בהספקים של 100 כ"ס ו-17.5 קג"מ או 120 כ"ס ו-20.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים.

 

יונדאי באיון
יונדאי באיון.

יונדאי מציעה את המנוע הזה גם עם מערכת מיקרו-היברידית 48V המאפשרת חיסכון נוסף בצריכת הדלק, אופציה בגרסת ה-100 כ"ס וסטנדרט בגרסת ה-120 כ"ס.

תגיות: יונדאי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.