גרסת פרארי ל-458 למסלול, אמנם עושה שימוש באותו המנוע בדיוק,אך היא קלה ומהירה ממנה.

היום (חמישי) בתערוכת הרכב בבולוניה, חשפה פרארי את גרסת המסלול לפרארי 458 איטליה. פרארי 458 צ'אלנג עושה שימוש באותו מנוע 4.5 ליטר V8 בהספק של 562 כ"ס, אך מכאן והלאה מתחילים ההבדלים הכוללים הפחתה ניכרת במשקל ושינוי יחסי העברה בגיר. הפחתת המשקל כוללת הקטנת עוביים של כל הפאנלים בגוף המכונית ושימוש נרחב יותר בחומרים קלים כגון קרבון ופוליקרבונט של חברת Lexan (המשמש גם בתעשיית החלל). פרארי לא מציינת בכמה הפוחת המשקל.

 

לראשונה במכונית מסלול של פרארי, ה-458 צ'אלנג עושה שימוש במערכת בקרת המשיכה F1 המצוייה גם בגרסה הרגילה, בשילוב של E-Diff (דיפרנציאל נשלט אלקטרונית) כל זאת בכדי להגדיל את האחיזה במסלול. המתלים עברו כיול מחדש יחד עם קפיצים קשיחים יותר ובולמים עם מהלך בודד, המביאים להפחתת גובה המרכב בכ-50 מ"מ. הבלמים החלפו בבלמים קרמיים מתוצרת ברמבו CCM2  המשרתים גם את גרסת המסלול של הפרארי 599XX.

 

רמת הביצועים גבוה יותר מזו של ה-458 החוקית לכביש ופרארי מציינת עמידה בתאוצה צידית של עד 1.6g. את מסלול המבחן של פרארי פיורנו, היא הקיפה ב- 1:16.5, תוצאה מהירה ב-2 שניות מזו של F430 צ'אלנג ו-8.5 שניות מהיר יותר מפרארי 458 איטליה הרגילה.

תגיות: פרארי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.