פרארי חוזרת לעשות שימוש בשם המיתולוגי "טסטרוסה" שהוצמד הפעם לפרארי 849 החדשה, המכונית שמחליפה את פרארי SF90 כך שכמו זו האחרונה גם זו החדשה מצוידת במערכת הנעה היברידית פלאג-אין, הפעם בהספק מרבי משולב של 1050 כ"ס, 50 כ"ס יותר מהדגם היוצא וכמו בדגם היוצא, הרוכשים יכולים לבחור מבין גרסת קופה או ספיידר פתוחה.
מערכת הפלאג-אין שבדגם 849 טסטרוסה משלבת מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק של 830 כ"ס ב-7,500 סל"ד, לעומת 780 כ"ס בדגם היוצא, והמומנט המרבי עומד על 85.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד. למנוע הבנזין מסייעים שלושה מנועים חשמליים, אחד מותקן מאחור בין מנעו ה- V8 לבין תיבת ה-8 הילוכים כפולת המצמדים של הדגם והשניים הנוספים מותקנים מלפנים, פחות לטובת תוספת כוח ויותר לטובת שיפור הניהוג.

למערכת הזו יש כאמור הספק מרבי משולב של 1050 כ"ס וזה מספיק כדי לשגר את הדגם במשקל של 1600 ק"ג מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של "פחות מ-2.3 שניות", 0-200 קמ"ש בזמן של 6.35 שניות ואפשר להמשיך להאיץ עד למהירות מרבית של "מעל ל-330 קמ"ש". המכונית הזו גם יודעת לבלום באופן מרשים מאוד ובלימה מ-100 קמ"ש לעצירה מלאה נמשכת לאורך של 28.5 מטר בלבד.

באמצעות סוללת 7.45kWh לדגם אפשרות לנסיעה חשמלית מלאה לטווח סמלי של 25 ק"מ כאשר ההנעה מתבצעת רק באמצעות שני המנועים החשמליים הקדמיים בהספק של 163 כ"ס. לתיבת ההילוכים אין הילוך אחורי ונסיעה לאחור מתבצעת באמצעות המנוע החשמלי האחורי בלבד.
מנוע ה-V8 זכה למקצה שדרוגים, כולל שימוש במגדשי טורבו גדולים יותר לצד הפחתת משקל של רכיבים שונים במנוע ושימוש בברגים קלי משקל מטיטניום להידוק ראש המנוע, כל זה כפיצוי על שימוש בבוכנות מחוזקות וקצת כבדות יותר שהותקנו כי לעמוד בלחץ גדישה גבוה יותר.

לפרארי 849 טסטרוסה אורך של 4,718 מ"מ, רוחב של 2,304 מ"מ, גובה של 1,225 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ כאשר משקל הדגם עומד על 1,600 ק"ג או 1,570 ק"ג עם תוספת של חבילת Assetto Fiorano הכוללת בנוסף גם כיול מסלול למתלים וצמיגים תואמים.
העיצוב החיצוני של ה- 849 טסטרוסה הוא שילוב בין פרארי F80 הקיצונית לבין פרארי פרארי 12Cilindri. חלל תא הנוסעים מציג עיצוב ייחודי לדגם וכמו בכל דגמי פרארי גלגל ההגה מכיל כמעט את כל הכפתורים החשובים לשליטה ונהיגה ברכב.
מחירה של פרארי 849 טסטרוסה יעמוד באירופה על החל מ-€460,000 ובתרגום ישראל מעל ל-3 מיליון שקל לפני תוספות ושינויים.