גרסת הגג הנפתח לפרארי F8 מציעה 720 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.8 שניות וכמובן, את חווית הנסיעה עם הרוח בשיער, למי שיש עוד כזה.

 

כשבעה חודשים לאחר שהציגה את ה-F8 טריבוטו, כמחליפת ה-488GTB, פרארי חושפת את גרסת הגג הנפתח של הדגם - פרארי F8 ספיידר.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאחורי הנהג נמצא את אותו מנוע 3.9 ליטר V8 טווין-טורבו המשרת את דגם הקופה, עם הספק מרבי של 720 כ"ס ב-8,000 סל״ד ומומנט מרבי של 78.5 קג״מ החל מ-3,250 סל״ד - שיפור של שיפור של 50 כ״ס ו-1 קג״מ לעומת ה-488 ספיידר. תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את ה-F8 ספיידר בזמן של 2.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, 8.2 שניות מעמידה ל-200 קמ"ש ועד למהירות מרבית של 340 קמ"ש.

 

פרארי F8 ספיידר
פרארי F8 ספיידר.

אם תציידו את הדגם בחבילת הקרבון המלאה, המשקל היבש של הדגם יעמוד על 1400 ק"ג, 70 ק"ג יותר מדגם הקופה. את הגג הקשיח החשמלי ניתן לפתוח או לסגור בזמן של 14 שניות וניתן לעשות זאת עד למהירות נסיעה של 45 קמ"ש.

כמו במקרה של ה-F8 טריבוטו, גם דגם הספיידר כולל שלל שדרוגים אווירודינמיים לעומת דגם 488 ספיידר היוצא, המגדילים משמעותית את כוח ההצמדה במהירויות גבוהות, לצד שלל מערכות בקרת אלקטרוניות מתקדמות, כמו מערכת FDE+ לדוגמה שמסוגלת לשנות את הלחץ בבוכנות מערכת הבלימה בכניסה לסיבוב, ביציאה ממנו ובתנאי אחיזה נמוכה.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location