יונדאי טוסון החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש של הטוסון.
יונדאי טוסון החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש של הטוסון.

יונדאי מספקת לנו הצצה ראשונה אל תא הנוסעים של הטוסון 2021 החדש, אותו היא תחשוף בהמשך השנה. תא הנוסעים של הטוסון החדש מוצג באמצעות איור רשמי שדלף לרשת המציג נאמנה את תא הנוסעים של הדגם, החשיפה הרשמית לא תאחר לבוא.

 

תא הנוסעים החדש מציג קונסולה מרכזית בסגנון צף ומעבר מאסיבי לשימוש במסכים וכפתורי מגע. האיור מציג את לוח המחוונים הדיגיטלי של הדגם שפשוט מונח לו מול הנהג ולציגו קונסולה מרכזית בסגנון צף היוצאת אל מחוץ לדשבורד וקרוב יותר לנהג לטובת שימוש נוח יותר במסכי המגע.

 

בחלקה העליון של הקונסולה המרכזית נמצא מסך מגע גדול עבור מערכת המולטימדיה ומתחתיו, את ממשק בקרת האקלים, חימום המושבים ועוד המבוסס בדגם על מסך קטן וכפתורי מגע קפסטיביים. מה שלא רואים בתמונה זה את ממש השליטה מבוסס הכפתורים על תיבת ההילוכים לצד מחזיקי הכוסות, ממשק זהה למה שפגשנו לאחרונה, לדוגמה, בסנטה פה החדש.

{ads2]

הטוסון החדש יתבסס על פלטפורמה חדשה והיצע המנועים בו יתבסס כולו על מנועי סמארט סטרים החדשים של יונדאי. חלק מהמנועים יעשו שימוש במערכת מיקרו-היברידית 48V ואנחנו בהחלט מצפים לפגוש גם מערכת הנעה היברידית או היברידית פלאג-אין עבור השוק האירופי.

 

פרטים נוספים בקרוב.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.