2018 הונדה סיוויק טייפ R החדשה
הונדה סיוויק טייפ R החדשה.
2018 הונדה סיוויק טייפ R החדשה
הונדה סיוויק טייפ R החדשה.

סיווק טייפ R החדשה לובשת מדים מוחצנים כמו הדגם היוצא, אך לעומתו היא מצוידת במנוע משופר בהספק של 320 כ"ס, שלדה קשיחה יותר ומתלים מתקדמים יותר.

 

הונדה הסירה בז'נבה את הלוט מעל הסיוויק טייפ R החדשה, גרסת הביצועים הקיצונית של הונדה לסיוויק האצ'בק החדשה המתחרה בדגמים כגון גולף GTI קלאבספורט S ועוד.

 

מתחת למכסה המנוע של הטייפ R החדשה אנחנו פוגשים גרסה משופרת במעט של מנוע ה-2.0 ליטר טורבו אשר שרת ב-טייפ R היוצאת. לפי הונדה, שדרוג של מערכת הפליטה וניהול המנוע שיפרו את תגובת המנוע ואת כושר הנשימה בסל"ד גבוהה. למנוע המשופר הספק מרבי של 320 כ"ס ב-6,500 סל"ד, תוספת של 10 כ"ס לעומת הדגם היוצא, ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 2,500-4,500 סל"ד, זהה לדגם היוצא.

 

כמו בדגם היוצא המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' וההנעה היא קדמית. הונדה לא חושפת עדיין את נתוני הביצועים של הדגם, אך עם משקל דומה לדגם היוצא, כ-1382 ק"ג, ניתן לצפות לשיפור קל בלבד בנתון התאוצה של הדגם היוצא העומד על 5.7 שניות 0-100 קמ"ש.

 

אז המנוע או המשקל לא השתנו משמעותית לעומת הדגם היוצא, אך צריך לזכור שהטייפ R החדשה מבוססת על הפלטפורמה החדשה של הסיוויק וזה אומר קשיחות גבוהה יותר לפיתול ב-38% ומתלה אחורי רב חיבורי מתקדם לעומת קורת פיתול בדגם היוצא. בנוסף לכך בהונדה מציינים כי מרכז הכובד בדגם נמוך ב-38 מ"מ לעומת הדגם הקודם.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.