קורולה האצ׳בק (Excite) וסטיישן (Space) החדשות ישווקו עם יחידת הנעה היברידית 1.8 ליטר המאפשרת צריכת דלק של 30.3 ק״מ לליטר יחד עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

 

לאחר שהשיקה בישראל את הקורולה סדאן החדשה, יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, משיקה את גרסאות ההאצ׳בק והסטיישן של הקורולה החדשה: קורולה Excite (אוריס האצ׳בק לשעבר) וקורולה Space (אוריס סטיישן לשעבר). שני הדגמים ישווקו עם מערכת הנעה היברידית 1.8 ליטר 122 כ״ס, במספר רמות גימור, עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובמחיר החל מ-134,900 שקל ועד ל-139,900 שקל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כמו הקורולה סדאן החדשה, גם הקורולה אקסייט והקורולה ספייס מבוססת על פלטפורמת TNGA המודולרית של טויוטה, קשיחה משמעותית מזו של הדגם היוצא ועם מתלה אחורי בתצורת רב חיבורי לטובת איכות נסיעה גבוהה יותר, הפחתה של רעידות ויכולות דינמיות גבוהות יותר.

 

2019 טויוטה קורולה סטיישן
טויוטה קורולה סטיישן.

הקורולה האצ׳בק גדולה משמעותית מהאוריס האצ׳בק אותה היא מחליפה עם תוספת משמעותית של 94 מ״מ לאורך (4,370 מ״מ) ו-40 מ״מ לבסיס הגלגלים (2,640 מ״מ). הקורולה סטיישן זכתה לתוספת של 40 מ״מ לאורך (4,650 מ״מ) ותוספת משמעותית במיוחד של 100 מ״מ לבסיס הגלגלים (2,700 מ״מ). בפועל זה אומר שיפור משמעותי במרווח לנוסעים במושב האחורי לעומת הדגם היוצא - במיוחד בדגם הסטיישן.לקורולה אקסייט נפח תא מטען של 361 ליטר ולקורולה ספייס נפח של 596 ליטר. 

 

2019 טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה
טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה.

שני הדגמים ישווקו כאמור עם יחידת הנעה היברידית 1.8 ליטר 122 כ״ס המוכרת משאר דגמי טויוטה. יחידת הנעה זו מספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.9 שניות בהאצ׳בק ו-11.1 שניות בסטיישן, למהירות מרבית של 180 קמ״ש ולצריכת דלק משולבת של 30.3 ק״מ לליטר בתקן NEDC המתוקן (או 23.3 ק״מ לליטר בתקן WLTP החדש).

 

טויוטה קורולה החדשה תא הנוסעים
שפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מספר מערכות חדשות.

שני הדגמים מצוידים כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת Toyota Safety Sense 2.0, בדומה לדגם הסדאן. חבילת הבטיחות כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (יום ולילה) ורוכבי אופניים (יום), מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית 0-180 קמ״ש, אור גובה אוטומטי וזיהוי תמרורים.

 

רמת הגימור הבסיסית כוללת תאורה ראשית LED (בדגם האצ'בק), חיישן תאורה, מולטימדיה ״8 עם ניווט WAZE, דיבורית BT, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, קיפול חשמלי למראות הצד, משטח טעינה אלחוטי (סטנדרט בקורולה האצ׳בק, רמת ברמת הגימור + בדגם הסטיישן) ועוד. רמת הגימור PLUS הגבוהה יותר מוסיפה מסך ״7 בלוח המחוונים (סטנדרט בקורולה האצ׳בק), חלונות כהים מאחור, מפתח חכם, חישוקי סגסוגת ועוד.

 

2019 טויוטה קורולה Excite - מפרט טכני מלא

2019 טויוטה קורולה Space - מפרט טכני מלא

 

2019 טויוטה קורולה אקסייט וספייס - מחירון:

קורולה Excite האצ׳בק - 134,900 ₪

קורולה Excite+ האצ׳בק - 139,900 ₪

קורולה Space סטיישן - 134,900 ₪

קורולה Space+ סטיישן - 136,900 ₪

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

עם אילו ריפודים ברמות הגימור הללו הם מגיעים? אילו צבעים?
האם ברמות הגימור אקסייט וספייס מדובר בכיסויים לגלגלים או חישוקים קלים?
אילו צבעים ניתן לבחור עבור הדש בורד?

This comment was minimized by the moderator on the site

יבואן טיוטה גם הפעם לא אכזב, וכמיטב המסורת מביא לנו את דיגמי הבסיס הדלים והעלובים ביותר.
הטיוטה קורלה סטיישן היפה והמהירה ביותר גרסת ה-2 ליטר לא תגיע כיאה למדינת עולם שלישי.

הטיוטה סטיישן ספייס...

יבואן טיוטה גם הפעם לא אכזב, וכמיטב המסורת מביא לנו את דיגמי הבסיס הדלים והעלובים ביותר.
הטיוטה קורלה סטיישן היפה והמהירה ביותר גרסת ה-2 ליטר לא תגיע כיאה למדינת עולם שלישי.

הטיוטה סטיישן ספייס תגיע עם ריפודים שחורים בלבד וחישוקי ברזל עם גלגל רזרבי.

הסטיישן פלוס תגיע עם ריפודים שחורים, ובצבעים שחור ולבן פלטינה בחוץ יהיה אפשר לשלב שחור עם אפור ?! (שימו לב, זה לא ב'ז זה אפור וחיוור, לא יודע אם זה יפה) , כמו כן היא תגיע ללא גלגל רזרבי ?!!!

בסטיישן לא יהיה ריפודי ב"ז רק ב-4 דלתות בגרסה הבחירה.

בקיצור בעסה, אבל זה מה יש ....

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

למה היבואן לא מביא את הדגמים ההיברידים עים מנוע 2.0

This comment was minimized by the moderator on the site

סתם רכב משעמם, הרבה פלסטיקה, ניהוג לא מרגש.

This comment was minimized by the moderator on the site

נכון אתם צודקים

This comment was minimized by the moderator on the site

אתם מציינים שלרכב יש מתלה אחורי רב חיבורי.
במפרטים הרשמיים של היבואן כתוב שהמתלה האחורי הוא עצם עצה כפולה. מי צודק? למיטב הבנתי מדובר בשני מבנים שונים לגמרי.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location