2019 יונדאי אלנטרה החדשה
מתיחת פנים מקיפה לאלנטרה 2019.
2019 יונדאי אלנטרה החדשה
מתיחת פנים מקיפה לאלנטרה 2019.

האלנטרה 2019 זוכה לעיצוב חדש ומוחצן, תא נוסעים משודרג, לתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.6 ליטר חדש עם תיבת הילוכים רציפה.

ֿ

יונדאי חושפת את דגמי 2019 המחודשים של האלנטרה, מתיחת פנים למשפחתית סדאן של המותג. בעבר, יונדאי לא נהגה לבצע שינויים משמעותיים בעדכון אמצע החיים לדגמים שלה, אך כמו במקרה של הטוסון המחודש, גם האלנטרה זוכה למתיחת פנים מקיפה למדי, עם עיצוב חיצוני חדש, תא נוסעים משודרג, מנוע חדש ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות . האלנטרה המחודשת צפויה להגיע לישראל בתחילת 2019.

 

חיצונית, האלנטרה 2019 זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, מוחצן וזוויתי למדי, לחזית הדגם ולחלקו האחורי, כלומר עיצוב חדש לפגושים מלפנים ומאחור, למכסה המנוע, הכנפיים ודלת תא המטען וכן עיצוב חדש לפנסים מלפנים ומאחור - מבוססי תאורת LED. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני והמשמעותי לדגם. 

 

2019 יונדאי אלנטרה החדשה תא הנוסעים
שדרוג מקיף גם לתא הנוסעים.

גם תא הנוסעים של האלנטרה זכה ללא מעט שינויים המעניקים לדגם מראה מודרני ואיכותי יותר. בין השינויים נוכל למצוא גלגל הגה חדש, לוח מחוונים מעודכן, עדכון לפתחי המיזוג, מולטימדיה ״5 או ״8 חדשה, חומרי גימור משודרגים וכן עיצוב חדש לחלוטין למערכת בקרת האקלים ועדכון של תא האחסון בתחתית הקונסולה המרכזית הכולל עתה משטח טעינה אלחוטי.

 

עם מתיחת הפנים לדגם האלנטרה זוכה לתוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ובקרת ערנות נהג כסטנדרט. ברמות הגימור הגבוהות נוספת מערכת SmartSense המוסיפה התראת יציאה מהרכב הפועלת במקרה ורכב מתקרב מסכן את יציאת הנוסעים - לראשונה בסגמנט, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל וניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור וסיוע בעת מעבר נתיב.

 

2019 יונדאי אלנטרה החדשה
מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.6 חדש עם תיבה רציפה.

בשוק האמריקאי, האלנטרה מוצעת עם מבחר של שלושה מנועים: 2.0 ליטר 147 כ״ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו׳, 1.4 ליטר טורבו 128 כ״ס עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ובהמשך, תוצג האלנטרה ספורט עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 201 כ״ס.

אצלנו, האלנטרה החדשה צפויה להחליף את יחידת ההנעה הנוכחית של הדגם במנוע 1.6G ממשפחת מנועי smartstream החדשה של יונדאי - בדומה לפורטה החדשה של קיה. מנוע ה-1.6G החדש מייצר הספק מרבי של 123 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.7 קג"מ ב-4,500 סל"ד, זאת לעומת 127 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-15.8 קג"מ ב-4,850 סל"ד של מנוע ה-1.6 ליטר הנוכחי. את תיבת השישה הילוכים פלנטרית של הדגם, תחליף תיבת הילוכים רציפהIVT, חדשה לחלוטין גם היא, אשר אמורה להציע אופי פעולה של תיבה אוטו׳ רגילה לצד חיסכון בצריכת הדלק (כ-6%).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.