האלנטרה 2019 זוכה לעיצוב חדש ומוחצן, תא נוסעים משודרג, לתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.6 ליטר חדש עם תיבת הילוכים רציפה.

ֿ

יונדאי חושפת את דגמי 2019 המחודשים של האלנטרה, מתיחת פנים למשפחתית סדאן של המותג. בעבר, יונדאי לא נהגה לבצע שינויים משמעותיים בעדכון אמצע החיים לדגמים שלה, אך כמו במקרה של הטוסון המחודש, גם האלנטרה זוכה למתיחת פנים מקיפה למדי, עם עיצוב חיצוני חדש, תא נוסעים משודרג, מנוע חדש ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות . האלנטרה המחודשת צפויה להגיע לישראל בתחילת 2019.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, האלנטרה 2019 זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, מוחצן וזוויתי למדי, לחזית הדגם ולחלקו האחורי, כלומר עיצוב חדש לפגושים מלפנים ומאחור, למכסה המנוע, הכנפיים ודלת תא המטען וכן עיצוב חדש לפנסים מלפנים ומאחור - מבוססי תאורת LED. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני והמשמעותי לדגם. 

 

2019 יונדאי אלנטרה החדשה תא הנוסעים
שדרוג מקיף גם לתא הנוסעים.

גם תא הנוסעים של האלנטרה זכה ללא מעט שינויים המעניקים לדגם מראה מודרני ואיכותי יותר. בין השינויים נוכל למצוא גלגל הגה חדש, לוח מחוונים מעודכן, עדכון לפתחי המיזוג, מולטימדיה ״5 או ״8 חדשה, חומרי גימור משודרגים וכן עיצוב חדש לחלוטין למערכת בקרת האקלים ועדכון של תא האחסון בתחתית הקונסולה המרכזית הכולל עתה משטח טעינה אלחוטי.

 

עם מתיחת הפנים לדגם האלנטרה זוכה לתוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ובקרת ערנות נהג כסטנדרט. ברמות הגימור הגבוהות נוספת מערכת SmartSense המוסיפה התראת יציאה מהרכב הפועלת במקרה ורכב מתקרב מסכן את יציאת הנוסעים - לראשונה בסגמנט, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל וניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור וסיוע בעת מעבר נתיב.

 

2019 יונדאי אלנטרה החדשה
מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.6 חדש עם תיבה רציפה.

בשוק האמריקאי, האלנטרה מוצעת עם מבחר של שלושה מנועים: 2.0 ליטר 147 כ״ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו׳, 1.4 ליטר טורבו 128 כ״ס עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ובהמשך, תוצג האלנטרה ספורט עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 201 כ״ס.

אצלנו, האלנטרה החדשה צפויה להחליף את יחידת ההנעה הנוכחית של הדגם במנוע 1.6G ממשפחת מנועי smartstream החדשה של יונדאי - בדומה לפורטה החדשה של קיה. מנוע ה-1.6G החדש מייצר הספק מרבי של 123 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.7 קג"מ ב-4,500 סל"ד, זאת לעומת 127 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-15.8 קג"מ ב-4,850 סל"ד של מנוע ה-1.6 ליטר הנוכחי. את תיבת השישה הילוכים פלנטרית של הדגם, תחליף תיבת הילוכים רציפהIVT, חדשה לחלוטין גם היא, אשר אמורה להציע אופי פעולה של תיבה אוטו׳ רגילה לצד חיסכון בצריכת הדלק (כ-6%).

 

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

הסוס מת ...

This comment was minimized by the moderator on the site

אפילו הקורולה המזדקנת נראית יותר טוב
כנראה שביונדאי לא מעצבים רכבים אלה מתכננים את הרכבים ומה שיוצא יוצא

This comment was minimized by the moderator on the site

לפי מפרט הביצועים אפשר לומר שהמנוע היה ונשאר גרוע ועם כל הכבוד לכל השאר זה עדיין הכי חשוב

This comment was minimized by the moderator on the site

חמה שמישהו יקנה את זה כשיש את האיוניק?

This comment was minimized by the moderator on the site

מתי הטוסון המחודש יגיע לארץ ?

This comment was minimized by the moderator on the site

לא ברור למה לא מביאים מנועים נורמליים הרי יש להם את ה 1.4 טורבו או את ה 1.0 טורבו. כל שנה המנועים האטמוספריים שלהם נעשים יותר ויותר חלשים. פשוט בושה. פרייאר מי שקונה את העגלה הזאת.

This comment was minimized by the moderator on the site

היבואן פשוט שם עליך פס. המנועים המיושנים חלשים, זוללי דלק ומסרסים את הבטיחות האקטיבית (תחשוב על עקיפה כשאין לך מספיק כלח זמין). המתחרות כבר עוברות למנועים קטנים מודגשים רק יונדאי שמה קצוץ ומתחברת...

היבואן פשוט שם עליך פס. המנועים המיושנים חלשים, זוללי דלק ומסרסים את הבטיחות האקטיבית (תחשוב על עקיפה כשאין לך מספיק כלח זמין). המתחרות כבר עוברות למנועים קטנים מודגשים רק יונדאי שמה קצוץ ומתחברת לליסינגים. אבל גם הם יזרקו אותם כי מהם תגיע דרישה לחסכון בדלק והם ייקחו את זה למקום אחר, של ההיברידיות. אבל זה כבר סיפור אחר (ומבאס).

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location