פורשה מקאן GTS המחודש מציע 380 כ"ס וכיול ספורטיבי יותר לחובבי ניהוג ונהיגה.

 

כשנה וחצי לאחר שהציגה את מתיחת הפנים למקאן, פורשה מציגה את גרסת ה-GTS החדשה של הדגם, גרסה שהיא אמנם מתחת לדגם הטורבו מבחינת ביצועים (ומעל המקאן S) אך מיועדת לאלו שרוצים יותר מרק ביצועים טובים בקו ישר.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בחזיתו של המקאן GTS נמצא מנוע 2.9 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק מרבי של 380 כ"ס ומומנט מרבי של 52 קג"מ הזמין בטווח רחב של 1,750 עד 5,000 סל"ד - תוספת של 20 כ"ס ו-2 קג"מ לעומת הדגם היוצא. תחנת הכוח הזו משודכת לתיבת PDK מעודכנת ויחד עם הנעה כפולה וחבילת ספורט כרונו (אופציה) זה מספיק בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.7 שניות (4.9 שניות ללא ספורט כרונו) - שיפור של 0.3 שניות לעומת הדגם היוצא - ולמהירות מרבית של 261 קמ"ש.

 

מקאן GTS החדש 2020
מקאן GTS - לחובבי נהיגה.

מערכת בקרת שלדה PASM עם בולמים אדפטיביים זכתה בדגם לכיול ייחודי וספורטיבי יותר, כולל הנמכת מרכב של 15 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים. כאופציה, רוכשי הדגם יוכלו לשדרג למתלי אוויר המציעים הנמכת מרכב נוספת של 10 מ"מ. בכל פינות הרכב נמצא חישוקי "20 וצלחות בלימה בקוטר של 360 מ"מ מלפנים ו-330 מ"מ מאחור. את צלחות הבלימה ניתן לשדרג לצלחות PSCB טונגסטן קרביד בקוטר של 390 מ"מ מלפנים ו-356 מ"מ מאחור או PCCB עם ציפוי קרמי בקוטר של 396 מ"מ מלפנים ו-370 מ"מ מאחור.

 

פורשה מקאן GTS תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

הפגושים של המקאן GTS החדש זכו לעיצוב ייחודי וספורטיבי יותר ובנוסף נמצא השחרה לפנסים, מערכת פליטה משודרגת שתדאג לספק לווי קולי ספורטיבי יותר לנסיעה וקליפרים באדום. גם בתא הנוסעים נמצא נגיעות עיצוב ייחודיות לדגם ה- GTS, כגון מושבי ספורט בריפודי עור ואלקטנרה, תפירה באדום על המושבים, הדלתות והדשבורד, גלגל הגה ספורטיבי עם בורר מצבי נהיגה אינטגרלי ועוד.

מחיר הדגם בשוק האמריקאי יעמוד על החל מ- $72,650.

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

יפיפה . הבעיה שפורשה לא מספיק אמינה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location