ג'נסיס G70
ג'נסיס G70.
ג'נסיס G70
ג'נסיס G70.

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ג'נסיס G70 החדשה בישראל, מכונית הספורט סדאן של ג'נסיס המתחרה בעיקר מול ב.מ.וו סדרה 3, אך גם מול אודי A4, מרצדס C קלאס ועוד. ג'נסיס G70 הנוכחית הוצגה לראשונה בשנת 2017 והיא מגיעה אלינו לאחר שהיא זכתה באוקטובר אשתקד למתיחת פנים מקיפה שהעניקה לה את המראה הנוכחי והמוכר של ג'נסיס. 

 

ג'נסיס G70 מבוססת כמו שאר דגמי ג'נסיס על פלטפורמת ההנעה האחורית של החברה. לדגם אורך של 4,685 מ"מ, רוחב של 1,850 מ"מ, גובה של 1,400 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,835 מ"מ, אלו מידות המציבות את הדגם על הצד הקומפקטי יותר מול המתחרות הישירות שגדלו מאז הג'נסיס הציגה את ה- G70. גם תא המטען צנוע יחסית עם נפש של 330 ליטר בלבד. ג'נסיס G70 מכוונת לספק אופי נהיגה על הצד הספורטיבי ועל הכיול של הדגם היה אחראי ישירות אלברט בירמן, מי שהגיע לקבוצת יונדאי ישירות מחטיבת M של ב.מ.וו. 

 

ג'נסיס G70
ג'נסיס G70.

ג'נסיס G70 תשווק בישראל, בשלב זה לפחות, עם מנוע אחד בלבד: 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 252 כ"ס ומומנט מרבי של36 קג"מ. המנוע הזה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', הכוללת בקרת יציאה מהמקום ותפעול הולכים ידני מגלגל ההגה, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות ולמהירות מרבית של 240 קמ"ש. לרשות הנהג אפשרות בחירה מבין 5 מצבי נהיגה שונים, כולל מצב SPORT+ ( בדגם SPORT). בעולם, ג'נסיס G70 משווקת גם עם מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל 202 כ"ס וכן עם מנוע 3.3 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק מרבי של 370 כ"ס ומומנט מרבי של 52 קג"מ - עם אופציה למערכת הנעה כפולה AWD.

 

2021 ג'נסיס G70 החדשה
חבילת ספורט עם דיפרנציאל מוגבל החלקה ומערכת בלימה של ברמבו.

למי שרוצה שדרוג של היכלות הספורטיביות, את ג'נסיס G70 ניתן לקבל גם עם חבילת הספורט של הדגם, חבילה הכוללת דיפרנציאל מוגבל החלקה LSD מאחור, בולמים אדפטיביים בעלי מספר דרגות קשיחות לבחירת הנהג, מערכת בלימה משודרגת של ברמבו (Brembo) עם קליפרים צבועים בצבע אדום ומערכת פליטה משודרגת המייצרת סאונד בשרני יותר. כל זה מגיע עם מראה קצת יותר ספורטיבי לדגם. 

 

ג'נסיס G70 תא הנוסעים
שפע של אבזור נוחות ובטיחות.

בתא הנוסעים הספורטיבי העוטף את הנהג, המכוון יותר לסדרה 3 מאשר למרצדס C קלאס, נמצא שפע של אבזור כגון מולטימדיה "10.25 עם תפעול קולי והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, משטח טעינה אלחוטי, בלם יד חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מושבי ספורט חשמליים, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע בעלת 15 רמקולים של מותג היוקרה Lexicon ועוד. 

 

את ג'נסיס G70 סדאן תוכלו כאמור לרכוש בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית לקשרי (Luxury) כוללת בנוסף חימום/אוורור למושבים הקדמיים, תאורת LED MATRIX אדפטיבית, חישוקי סגסוגת "18, זכרונות למושב הנהג, הגה ומראות הצד, ריפודי עור, חלון גג פנורמי, פתיחה חשמלית לתא המטען, מפתח חכם, מראות מתכהות אוטומטית, כיוון חשמלי לגלגל ההגה ועוד. רמת הגימור ספורט (Sport) כוללת בנוסף לכל השדרוגים המכניים (למעט אוורור למושבים) גם גלגל הגה ספורטיבי, דוושות בגימור מתכתי וחישוקי "19. 

 

2021 ג'נסיס G70 החדשה
מרשימה למראה מכל הצדדים.

לצד האבזור העשיר נוכל למצוא גם מפרט בטיחות עשיר לא פחות הכולל, בין היתר: 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים והתאמת פעולת המערכת לאופי הנהיגה של הנהג (בלימה מוקדמת או מאוחרת לדוגמה, האצות קלות או חזקות וכו'), בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלים, מערכת יציאה בטוחה, מצלמת 360 מעלות, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, אור גבוה אוטומטי, מערכת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי, ניטור שטח מת בצידי הרכב עם תיקוני היגוי למניעת תאונה והצגת צילום תנועה בשטחים המתים על לוח המחוונים, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, בקרת ערנות נהג, מערכת המתריעה על תחילת נסיעה של הרכב מלפנים ועוד.

 

2021 ג'נסיס G70 מחירון:

  • ג'נסיס 2.0 טורבו לקשרי  - 298,000 ₪
  • ג'נסיס 2.0 טורבו ספורט - 339,000 ₪

 

קונספט חוויית לקוח ושירות בסטנדרט חדש שהנהיגה GENESIS חל גם ב-G70: לכל לקוח מנהל שירות אישי המלווה אותו בכל נושא ברגע הקניה, 24/7 ומהווה למעשה את הגורם היחיד שמולו הלקוח צריך להתנהל. בכל שאלה או בקשה לגבי תפעול הרכב וסיוע בעת צורך לטיפול, קשר עם מרכז השירות ותיאום תור, איסוף הרכב והחזרתו ללקוח וכל נושא אחר הקשור לרכב כך שהלקוח יוכל להרגיש עטוף לא רק ברכישה אלא תמיד ולא יעבור מיד ליד.

 

2021 ג'נסיס G70 החדשה
ג'נסיס G70 עם חבילת ספורט.

כל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות – גם כאן ג'נסיס למעשה מספקת חבילת אחריות מורחבת יותר מהמתחרות הכוללת גם את עלות הטיפולים התקופתיים, עד 6 טיפולים. חסכון משמעותי ללקוח. בנוסף בג'נסיס ישראל מבטיחים לתת את השירות הטוב ביותר בענף בכל הקשור לזמינות, איסוף הרכב לכל טיפול במרכז השירות והחזרתו לכל מקום בו הלקוח בוחר, העמדת רכב חלופי לרשות הלקוח, ומתן שירותי דרך בליווי אישי של מנהל השירות האישי.

 

דנה רביד מנחם מנכ"לית חטיבת GENESIS הוסיפה: "אחרי ההצלחה בחדירה של ה-G80 והGV80 - והפתיחות שראינו בלקוחות היוקרה בשוק הישראלי לקבל ולנסות מותג חדש, הG70- יאפשר גם ללקוחות הצעירים יותר לחוות את המותג. ראינו שהלקוחות שרכשו עד היום עשו שיעורי בית מעמיקים ומאמינים במותג ויודעים מה הם רוכשים ואני מאמינה שאלה גם יהיו הלקוחות הראשונים של הG70-. לקוחות שמחפשים את הרכב הספורטיבי יותר, עם כל מערכות הטכנולוגיה, הבטיחות והאיכות שמציעה ג'נסיס.

היצע דגמי ג'נסיס בישראל כולל כיום גם את ג'נסיס G80, מכונית הסאלון של ג'נסיס, ג'נסיס GV80, הקרוסאובר הבכיר של ג'נסיס וכן את מכונית הפאר ג'נסיס G90. בהמשך השנה ישווק בישראל הדגם החשוב ביותר של ג'נסיס לשוק המקומי שלנו, ג'נסיס GV70 שהוא המתחרה של ג'נסיס לדגמים כגון אודי Q5, מרצדס GLC ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.