ג'נסיס GV80 בישראל
מותג היוקרה ג'נסיס יוצא לדגם בישראל.
ג'נסיס GV80 בישראל
מותג היוקרה ג'נסיס יוצא לדגם בישראל.

קבוצת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס, משיקה מותג יוקרה חדש בישראל, מותג מכוניות היוקרה ג'נסיס שהוא מותג היוקרה של קבוצת יונדאי. במשך מעל לעשור יונדאי למדה את כל מה שצריך ללמוד על ייצור, פיתוח, שיווק ושירות של רכבי יוקרה ובסוף שנת 2015 היא השיקה את מותג ג'נסיס כמותג היוקרה העצמאי שלה. בשנתיים האחרונות ג'נסיס החלה להציג את הדור החדש והמרשים של הדגמים שלה שכעת עושים עלייה לישראל ויתחרו בדגמי היוקרה של מרצדס, המשווקת ע"י כלמוביל, לקסוס, אודי ועוד.

 

בשלב הראשון ישווקו בישראל שני דגמים, ג'נסיס G80 שהיא מכונית הסאלון של ג'נסיס המתחרה מול דגמים כגון אודי A6 ומרצדס E קלאס וג'נסיס GV80 שהוא הקרוסאובר הבכיר כיום של ג'נסיס המתחרה מול דגמים כגון אודי Q7 ומרצדס GLE. בשלב מאוחר יותר, בעוד כחודשיים שלושה, נפגוש בישראל את שאר היצע הדגמים של ג'נסיס הכולל כיום גם את ג'נסיס G70, ספורט סדאן המתחרה מול ב.מ.וו סדרה 3, אודי A4 ועוד, ג'נסיס GV70 שהוא הקרוסאובר החדש ביותר של ג'נסיס המתחרה מול ב.מ.וו X3, אודי Q5 ועוד וכן ג'נסיס G90 שהיא ספינת הדגל של ג'נסיס המתחרה מול דגמים כגון אודי A8 מרצדס S קלאס ועוד.

 

2021 ג'נסיס GV70 עם חבילת ספורט
ג'נסיס GV70 צפוי להיות הדגם הנמכר ביותר של ג'נסיס בישראל.

כיאה למותג יוקרה, כל דגמי ג'נסיס מבוססים על פלטפורמת הנעה אחורית ייחודית למותג כאשר חלק מגרסאות הדגמים מצוידות גם בהנעה כפולה. השנה תשווק בישראל עם המכונית החשמלית הראשונה של ג'נסיס הנקראת GV60, אז אך טרם נחשפה.

אחד האלמנטים העיקריים שמותג ג'נסיס מעניק ללקוחותיו בעולם הוא שירות מהמעלה הראשונה לצד שקט נפשי בכל מה שקשור לאחזקת הרכב. גם בישראל ייהנו לקוחות המותג משירות כזה, זה כולל נציג אישי המטפל בכל שאלה ובעיה של הלקוח וזה ממשיך לחבילת טיפולים למשך 3 שנים הכלולה במחיר הרכב וכמובן שאין צורך להגיע למוסך לצורך הטיפול שכן נציג ישאיר אצל הלקוח רכב חלופי ויחזיר את הרכב בגמר הטיפול. בנוסף, לקוחות המותג זכאים לכל שירותי הדרך 24/7 וגם כאן מונית תיקח את הלקוח להמשך יומו כאשר הנציג יטפל בכל מה שצריך. בג'נסיס ישראל מצפים למכור השנה כ-400 רכבים והיעד להמשך הוא להגיע למכירה של 3,000 רכבים חדשים בשנה בעוד 5 שנים.

 

ג'נסיס אולם תצוגה בישראל
אולם התצוגה המרשים בהרצליה פיתוח (צילום: נופר בוגנים).

ג'נסיס GV80:

כאמור, ג'נסיס GV80 הוא קרוסאובר 7 מושבים גדול יחסית המתחרה באחד הסגמנטים הפופולריים ביותר של שוק היוקרה בישראל. לג'נסיס GV80 אורך של 4,945 מ"מ, רוחב של 1,975 מ"מ, גובה של 1,715 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,955 מ"מ. בניגוד לחלק מהמתחרים בסגמנט הזה המצוידים בקפיצי אוויר, ג'נסיס GV80 מסתפק בקפיצי פלדה ובולמים אדפטיביים בלבד, אלו האחרונים נשלטים בחלק מרמות הגימור באמצעות מצלמה קדמית הסורקת את פני הכביש ומתאימה את כיול הבולמים בהתאם בכדי לספק נוחות מרבית.

 

ג'נסיס GV80
ג'נסיס GV80.

העיצוב החיצוני של ג'נסיס GV80, כמו שאר דגמי המותג האחרונים, מרשים ויוקרתי למראה ובתחום העיצוב לפחות לג'נסיס תהיה כניסה טבעית לשוק היוקרה הישראלי. ג'נסיס סבלה בעבר מתאי נוסעים שהרגישו יותר כמו יונדאי יוקרתית ולא רכב יוקרה של ממש אך GV80 שייך לדור החדש של דגמי ג'נסיס שלא משאירים אפילו רמז לבעל הבית העממי יותר ואת הנוסעים מקבל תא נוסעים מרשים מאוד למראה, אלגנטי ועם איכות חומרים גבוהה, המשלבת המון עור, עץ אמיתי ואלומיניום במקום פלסטיק עבור הכפתורים השונים. התחושה בפועל עשירה ומרשימה ותא הנוסעים "עוטף" את הנהג והנוסעים בצורה נעימה מאוד.

 

ג'נסיס GV80 תא הנוסעים
עשיר ומרשים.

מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם ממש גרפי המייצר תחושת 3D ובמרכז הדשבורד מערכת מולטימדיה מודרנית ומתקדמת עם מסך מגע רחב מאוד בגודל "14.5 הכולל תפעול קולי, הרחבה לאנדרואיד ואפל ועוד. את המסך ניתן לתפעל גם באמצעות מספר כפתורים לצד מוט ההילוכים ומשטח עגול שבמרכזו משטח מגע המאפשר הכנסת טקסט באמצעות זיהוי כתב יד (לא הכי מוצלח ודורש תרגול). על השקט בתא הנוסעים אחראית, גם, מערכת סינון רעשים אקטיבית מתקדמת המפחיתה את הרעש בתא הנוסעים ב-3 דציבילים. לפי ג'נסיס, תא הנוסעים של הדגמים שלה הוא השקט ביותר בסגמנט היוקרה.

 

ג'נסיס GV80 תא הנוסעים
כיוון אוטומטי של המושבים בהתאם לגובה הנהג.

דגמי ג'נסיס מצוידים כסטנדרט במושבים מתקדמים שזכו בג'נסיס לכינוי ERGO MOTION SEAT. המושבים האלו כוללים אפשרות לכיוון אוטומטי של תנוחת הישיבה (הגה, מראות ומושבים) בהתאם לגובה הנהג, הם כוללים עיסוי רציף שנועד לשפר את זרימת הדם בנסיעות ארוכות, הם כוללים חימום וכן אוורור שפעולתו משתנה בהתאם למהירות הנסיעה בכדי למנוע רעש מיותר והם גם מתהדקים אוטומטית בהתאם למהירות הנסיעה.

 

את ג'נסיס GV80 תוכלו לרכוש בשלב זה עם מנוע אחד בלבד, מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל בהספק מרבי של 277 כ"ס ומומנט מרבי של 60 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.8 שניות ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה וצריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 14.9 ק"מ לליטר.

 

ג'נסיס GV80
מצויד במנוע 3.0 ליטר דיזל שישה צילינדרים בטור.

 

ג'נסיס GV80 ישווק בשתי רמות גימור עשירות מאוד. רמת הגימור הבסיסית ELEGANT כוללת, בין היתר: חישוקי סגסוגת 20 אינץ', ריפודי מושבים מעור מלא, מושבים קדמיים חשמליים עם זכרונות, גלגל הגה בחיפוי עור נאפה, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ- מדמוי עור, מושב נהג עם פונקציית ERGO MOTION, חלון גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מנגנון סגירה רכה לדלת (וואקום), תא מטען חשמלי עם פתיחה ללא מגע, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, בקרת ירידה במורד DBC, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים, זכוכיות עם בידוד אקוסטי משופר, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' עם מצבי תצוגה משתנים ותצוגת D3, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ' ועוד.

 

ג'נסיס GV80
ג'נסיס GV80.

 

רמת הגימור הבכירה LUXURY מוסיפה בין היתר גם גלגל הגה בגימור דו גוני, ריפוד מושבים מעור נאפה, שורת מושבים שלישית עם קיפול והרמה חשמליים ושליטה ממושב הנהג, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREIEW ECS, מערכת אקטיבית להפחת רעשי כביש, מערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים, אינטרקום דו-כיווני להגברת הקול בעת השיחה בין שורות הנוסעים ולחצן השתקת הסאונד בשורה השניה והשלישית ועוד. תקראו את המפרט המלא שכן מדובר רק בחלק קטן מהאבזור של הדגמים. ג'נסיס GV80 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מחירון:

ג'נסיס GV80 ELEGANT אוטו' - 499,000 ₪

ג'נסיס GV80 LUXURY אוטו' - 569,000 ₪

כולל חבילת השירות המקיפה ל-3 שנים

 

ג'נסיס G80
ג'נסיס G80.

ג'נסיס G80:

מכונית הסאלון החדשה של ג'נסיס הוצגה בעולם בחודש מרץ 2020. לג'נסיס G80 אורך של 4,995 מ"מ, רוחב של 1,925 מ"מ, גובה של 1,465 מ"מ ובסיס גלגלים העומד על 3,010 מ"מ. כמו ה-GV80 גם ג'נסיס G80 מבודדת על פלטפורמת הדור השלישי של ג'נסיס ובכל פינות הרכב נמצא בולמים אדפטיביים, הנשלטים ברמת הגימור הגבוהה יותר באמצעות מצלמה קדמית הסורקת את פני השטח.

 

ג'נסיס G80
עיצוב על הצד הדינמי

תא הנוסעים יראה לכם מוכר מה-GV80 אך הוא מציג עיצוב קצת שונה עם אלמנטים עיצוביים ייחודיים לו. גם כאן נמצא שפע של עור וגימור עץ מוקפד העוטפים את חלל תא הנוסעים ומעניקים לו אווירה עשירה יחד עם טכנולוגיה עדכנית כולל לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומערכת מולטימדיה מתקדמת "14.5 רחבה במרכז הדשבורד. ממשק בקרת האקלים, מפוצלת ל-3 אזורים, הוא שילוב של כפתורים פיזיים לפעולות השכיחות ומסך מגע לפעולות הפחות שכיחות

 

ג'נסיס G80
מנוע 2.5 ליטר טורבו והנעה אחורית.

כמו בג'נסיס GV80 גם כאן נול למצוא בנוסף מושבים עם כריות אוויר לשיפור זרימת הדם בנסיעות ארוכות, מערכת מתקדמת לסינון רעשים, מערכת שמע יוקרתית מבית Lexicon עם 18 רמקולים ועוד.

בשלב זה ג'נסיס G80 תשווק עם מנוע אחד בלבד: 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 304 כ"ס ומומנט מרבי של 43 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.0 שניות ולמהירות מרבית של 240 קמ"ש. גם כאן המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו אך כאן ההנעה בדגם אחורית בלבד.

 

ג'נסיס G80 תא הנוסעים
מתחרה ראויה למרצדס E קלאס?

גם את ג'נסיס G80 תוכלו לרכוש בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית ELEGANT כוללת, בין היתר ריפודי עור וגלגל הגה בחיפוי עור נאפה, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, מושב נהג ERGO MOTION, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה, תא מטען חשמלי עם פתיחה ללא מגע, לוח מחוונים דיגיטלי תלת מימדי בגודל 12.3 אינץ' עם מצבי תצוגה משתנים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ' ועוד.

 

ג'נסיס G80
יוקרתי

רמת הגימור הגבוהה יותר LUXURY מוסיפה על כל אלה גם חישוקי סגסוגת 19 אינץ', גימור עץ אמיתי, ריפוד בעיצוב ה-G Matrix, אוורור מושבים קדמיים, חימום לגלגל ההגה, מנגנון סגירה רכב לדלת, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREVIEW ECS, תצוגה עילית בהקרנה על השמשה HUD ומערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים. ג'נסיס G80 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מחירים:

ג'נסיס G80 ELEGANT אוטו' -385,000 ₪

ג'נסיס G80 LUXURY אוטו' - 439,000 ₪

כולל חבילת השירות המקיפה ל3 שנים

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.