2023 ג'יפ רנגלר החדש
ג'יפ רנגלר החדש - מתיחת פנים.
2023 ג'יפ רנגלר החדש
ג'יפ רנגלר החדש - מתיחת פנים.

כשש שנים לאחר שהציגה את הדור הנוכחי של הרנגלר (JL), ג'יפ חושפת את דגמי 2023 המחודשים של הדגם אשר זכו לעדכון מקיף, עיצובי וטכנולוגי בעיקרו, אך ללא שינוי של ממש בתחום ההנעה. 

 

הרנגלר של ג'יפ הוא אייקון מוטורי בדיוק כמו פורשה 911, וככזה הוא תמיד שומר על המראה המוכר וזוכה רק לעדכונים ויזואליים שנועדו לרענן את העיצוב ולהעניק לו מראה מודרני יותר. זה בדיוק מה שאנחנו פוגשים בדגמי 2023 של הרנגלר שכן ללא העיצוב החדש לגריל הקדמי, היינו מתקשים להבחין כי מדובר בדגם חדש. יש אמנם גם עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, נגיעות עיצוב קלות פה ושם, צבעים חדשים למרכב ועוד, אך זה ממש אותו רנגלר מוכר שהוצג בשנת 2017 רק עם עיצוב חדש לגריל הקדמי. 

 

2023 ג'יפ רנגלר החדש
ג'יפ רנגלר החדש.

תא הנוסעים לעומת זאת זכה לשדרוג מקיף יותר, בעיקר בזכות התקנת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "12.3 גדול הפועל על מערכת Uconnect 5 המתקדמת של סטלנטיס (מבוססת אנדרואיד). המערכת כוללת לא רק חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, אפליקציה לשליטה מרחוק, פרופיל אישי לכל נהג ועוד, אלא גם המון עזרים לנהיגת שטח, כולל "מצב שקוף" למכסה המנוע, נתונים על זוויות ומערכת ההנעה, עזרי ניווט לשטח כולל הסברים על אתרי שטח מפורסמים עם הסברים על הגישה הנכונה לעבור אותם ועוד. 

 

ג'יפ רנגלר החדש 2023
ג'יפ רנגלר החדש.

לצד זה נמצא לוח מחוונים מעודכן עם מסך חדש במרכזו, שדרוג מקיף לאיכות החומרים והמון אופציות חדשות לשילובי חומרים, צבעים וגימורים לתא הנוסעים. 

 

כבעבר, הבסיס מתחיל מגרסה קצרה או ארוכה ומשם יש שפע גדול של גרסאות ורמות גימור שונות לדגם. בין השדרוגים המכניים להם זכה הדגם נמצא סרן אחורי צף חדש (Dana 44 HD) בדגמי רוביקון המאפשר להתקין צמיגים גדולים יותר ולהגדיל את כושר הגרירה ל-2270 ק"ג, אופציה לכננת חדשה בקיבולת של 3.6 טון, הילוך זחילה ביחס של  100:1, ניתוק חשמלי למוט המייצב הקדמי ועוד. 

 

ג'יפ רנגלר החדש
ג'יפ רנגלר החדש.

הרגנלר 2023 המחודש ממשיך כאמור עם אותן יחידות הנעה: 2.0 ליטר טורבו היברידי פלאג-אין 4xe עם 375 כ"ס ו- 65 קג"מ וסוללה בקיבלות של 17kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ-40 ק"מ, 2.0 ליטר טורבו 270 כ"ס ו-40.7 קג"מ, 3.6 ליטר V6 אטמוספרי 285 כ"ס ו-36 קג"מ ובפסגת ההיצע נמצא את דגם הרנגלר 392 עם מנוע 6.2 ליטר V8 אטמוספרי בהספק של 470 כ"ס ומומנט מרבי של 65 קג"מ. 

 

ג'יפ רנגלר החדש
מולטימדיה חדשה ומתקדמת.

לצד כל זה נוכל למצוא מגוון של מערכות בטיחות מתקדמות ושדרוגים נוספים, כגון חיזוקים בצידי הרכב למקרה של התנגשות צד, לשיפור הבטיחות הפסיבית של הדגם. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.