לאחר שנים רבות בצמרת, יונדאי יורדת למקום השני ומי שעוקפת אותה היא טויוטה שרשמה מתחילת השנה 25,899 מסירות לעומת 25,445 ליונדאי. עבור שני המותגים זו שנה חיובית עם גידול של 4.5% לטויוטה וגידול מרשים של 17.4% ליונדאי. ההפרש כמובן זניח ועד השנה זה יכול להשתנות, אך גם אין ספק שטויוטה עושה עבודת שיווק טובה מאוד כאשר היא כבר קרוב לשנתיים ללא רבת המכר שלה, הקורולה, בשל החרם הטורקי.
28,342 רכבים חדשים נמסרו בחודש אוגוסט 2025, גידול של 21.2% לעומת אוגוסט 2024 וזה לא כי אוגוסט אשתקד היה חודש גרוע, הגידול הוא פשוט תוצאה של השלמת המסירות שנעצרו בשל המלחמה עם איראן. מתחילת השנה נמסרו 212,738 רכבים חדשים בישראל, גידול קל של 4.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מסירות רכב חשמלי בישראל - ינואר - אוגוסט 2025 |
||
יצרן | מסירות 1-8.2025 | |
---|---|---|
1 | BYD | 5,912 |
2 | אקספנג | 5,076 |
3 | צ'רי | 4,097 |
4 | ג'ילי | 2,545 |
5 | טסלה | 2,347 |
6 | לינק&קו | 1,924 |
7 | MG | 1,696 |
8 | זיקר | 1,377 |
9 | SERES | 1,330 |
10 | מקסוס | 1,235 |
11 | יונדאי | 1,032 |
12 | דונגפנג | 930 |
13 | סמארט | 882 |
14 | דיפאל | 881 |
15 | פורת'ינג | 820 |
16 | ליפמוטור | 715 |
17 | ב.מ.וו | 679 |
18 | וולוו | 667 |
19 | הונגצ'י | 567 |
20 | אאודי | 467 |
21 | JAC | 352 |
22 | וויה | 351 |
23 | פולקסווגן | 307 |
24 | אורה | 256 |
25 | סקייוול | 244 |
26 | קופרה | 171 |
27 | ג'נסיס | 136 |
28 | EVeasy | 116 |
29 | מיני | 114 |
30 | פוטון | 102 |
31 | פורשה | 77 |
32 | ניאו | 68 |
33 | ג'יפ | 62 |
34 | לקסוס | 61 |
35 | אווטאר | 56 |
36 | BAIC | 50 |
37 | סובארו | 41 |
38 | אלפא רומיאו | 33 |
39 | פיג'ו | 22 |
40 | קדילאק | 21 |
41 | קיה | 19 |
42 | מרצדס-בנץ | 17 |
43 | NETA | 13 |
44 | ג'ייקו | 11 |
45 | אבארט | 2 |
46 | רנו | 1 |
47 | דאצ'יה | 1 |
48 | אופל | 1 |
49 | יודו (Yudo) | 1 |
סה"כ | 37,885 | |
נתח שוק | 17.8% |
את המקום השלישי בטבלה מחזיקה קיה שעם מסירות של 18,201 רכבים חדשים רושמת התאוששת ומצמצמת את הירידה במכירות למספר חד ספרתי של קצת פחות מ-10%. צ'רי מחזיקה במקום הרביעי ועם מסירות של 17,429 המותג רושם לא רק גידול מרשים של 100% אלא הופך למותג הסיני הנמכר ביותר בישראל. סקודה מחזיקה במקום החמישי עם נתון מסירות של 15,491 רכבים חדשים, ג'אקו במקום השישי עם נתון מרשים של 10,850 רכבים חדשים כאשר הג'אקו 7 פלאג-אין הוא הרכב הנמכר ביותר כיום בישראל ובמקום השביעי אנחנו פוגשים את BYD עם מסירות של 9,170 רכבים חדשים, ירידה של 29% מהתקופה המקבילה אשתקד.
בתחום הרכב החשמלי נרשמת עוד התאוששות ועם מסירות של 37,885 רכבים חשמליים חדשים מתחילת השנה מדובר בנתח שוק של 17.8% משוק הרכב החדש בישראל.
מסירות רכב חדש בישראל - ינואר - אוגוסט 2025 |
||||
יצרן | מסירות 1-8.2025 | מסירות 1-8.2024 | שינוי | |
---|---|---|---|---|
1 | טויוטה | 25,899 | 24,694 | 4.9% |
2 | יונדאי | 25,445 | 21,679 | 17.4% |
3 | קיה | 18,201 | 20,195 | -9.9% |
4 | צ'רי | 17,429 | 8,707 | 100.2% |
5 | סקודה | 15,491 | 14,257 | 8.7% |
6 | ג'אקו | 10,850 | 210 | 5066.7% |
7 | BYD | 9,170 | 12,955 | -29.2% |
8 | מזדה | 7,920 | 11,268 | -29.7% |
9 | MG | 6,994 | 5,953 | 17.5% |
10 | סיאט | 5,341 | 7,009 | -23.8% |
11 | ניסאן | 5,223 | 2,736 | 90.9% |
12 | מיצובישי | 5,097 | 8,476 | -39.9% |
13 | אקספנג | 5,076 | 1,762 | 188.1% |
14 | סוזוקי | 3,750 | 6,465 | -42.0% |
15 | סיטרואן | 3,449 | 4,359 | -20.9% |
16 | סובארו | 3,220 | 3,069 | 4.9% |
17 | פיג'ו | 2,625 | 3,110 | -15.6% |
18 | ב.מ.וו | 2,577 | 1,936 | 33.1% |
19 | ג'ילי | 2,545 | 3,309 | -23.1% |
20 | פולקסווגן | 2,498 | 3,542 | -29.5% |
21 | טסלה | 2,347 | 4,549 | -48.4% |
22 | רנו | 1,976 | 3,862 | -48.8% |
23 | לינק&קו | 1,925 | 315 | 511.1% |
24 | לקסוס | 1,874 | 1,698 | 10.4% |
25 | אאודי | 1,742 | 1,896 | -8.1% |
26 | KGM | 1,544 | 258 | 498.4% |
27 | וולוו | 1,531 | 1,301 | 17.7% |
28 | זיקר | 1,377 | 1,883 | -26.9% |
29 | דאצ'יה | 1,340 | 1,159 | 15.6% |
30 | מרצדס | 1,338 | 3,025 | -55.8% |
31 | SERS | 1,330 | 1,401 | -5.1% |
32 | איסוזו | 1,323 | 1,187 | 11.5% |
33 | קופרה | 1,259 | 1,282 | -1.8% |
34 | מקסוס | 1,235 | 189 | 553.4% |
35 | אופל | 1,087 | 1,240 | -12.3% |
36 | דונגפנג | 930 | 0 | |
37 | סמארט | 882 | 851 | 3.6% |
38 | דיפאל | 881 | 0 | |
39 | פורת'ינג | 820 | 378 | 116.9% |
40 | ליפמוטור | 715 | 184 | 288.6% |
41 | ג'יפ | 620 | 659 | -5.9% |
42 | שברולט | 576 | 2,760 | -79.1% |
43 | הונגצ'י | 567 | 38 | 1392.1% |
44 | לנד רובר | 553 | 309 | 79.0% |
45 | פיאט | 470 | 626 | -24.9% |
46 | פורד | 419 | 1,553 | -73.0% |
47 | JAC | 352 | 138 | 155.1% |
48 | וויה | 351 | 223 | 57.4% |
49 | הונדה | 345 | 225 | 53.3% |
50 | ג'נסיס | 334 | 610 | -45.2% |
51 | מיני | 303 | 283 | 7.1% |
52 | אלפא רומיאו | 256 | 166 | 54.2% |
53 | אורה | 256 | 1,220 | -79.0% |
54 | סקייוול | 244 | 550 | -55.6% |
55 | פוטון | 233 | 1 | 23200.0% |
56 | פורשה | 164 | 118 | 39.0% |
57 | EVeasy | 116 | 375 | -69.1% |
58 | ניאו | 68 | 0 | |
59 | אווטאר | 56 | 0 | |
60 | BAIC | 54 | 0 | |
61 | קדילאק | 46 | 84 | -45.2% |
62 | אבארט | 30 | 47 | -36.2% |
63 | בנטלי | 14 | 6 | 133.3% |
64 | NETA | 13 | 5 | 160.0% |
65 | WEY | 12 | 454 | -97.4% |
66 | SWM | 9 | 14 | -35.7% |
67 | פרארי | 9 | 6 | 50.0% |
68 | אסטון מרטין | 5 | 3 | 66.7% |
69 | סאנגיונג | 2 | 189 | -98.9% |
70 | אינפיניטי | 2 | 152 | -98.7% |
71 | DS אוטומובילס | 1 | 103 | -99.0% |
72 | מזראטי | 1 | 33 | -97.0% |
73 | יודו (Yudo) | 1 | 0 | |
74 | ארקפוקס (Arcfox) | 0 | 0 | |
75 | אלפין | 0 | 7 | -100.0% |
76 | פולסטאר | 0 | 200 | -100.0% |
77 | יגואר | 0 | 11 | -100.0% |
78 | GMC | 0 | 20 | -100.0% |
79 | איוויז (Aiways) | 0 | 7 | -100.0% |
80 | מאן (MAN) | 0 | 19 | -100.0% |
81 | וולטמייסטר (Weltmeister) | 0 | 48 | -100.0% |
82 | ReHigh | 0 | 0 | |
סה"כ | 212,738 | 203,611 | 4.5% |