29,299 רכבים חדשים נמסרו בישראל במהלך חודש ספטמבר 2025, מדובר בגידול משמעותי של 28.8% לעומת ספטמבר אשתקד וגם הפעם, כמו בחודש אוגוסט האחרון, חלק מהגידול הוא הצורך בהשלמת מסירות שנעצרו לחלוטין בשל המלחמה בחודש יולי האחרון. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2025 נמסרו בישראל 242,037 רכבים חדשים לעומת 226,363 רכבים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 6.9%.
טויוטה, שלקחה מיונדאי את ההובלה בחודש שעבר, שומרת על המקום הראשון ועם מסירות של 28,494 רכבים חדשים המותג רושם גידול של 3.3%. במקום השני נמצא את יונדאי עם מסירות של 27,402 רכבים חדשים, גידול נאה של 15.1%, ובמקום השלישי נמצא את צ'רי שעוקפת את קיה בזכות מסירות של 20,912 רכבים עם גידול מטאורי של 107.6%. קיה עם מסירות של 20,170 רכבים רושמת ירידה של 7.3% וסקודה סוגרת את החמישייה הראשונה עם מסירות של 16,912 רכבים חדשים, גידול של 6.5%.
עשרת הדגמים הנמכרים ביותר 1-9.2025
- ג'אקו 7 עם 13,074 מסירות
- יונדאי קונה עם 10,503 מסירות
- צ'רי FX עם 7,081 מסירות
- טויוטה קורולה קרוס עם 6,917 מסירות
- קיה פיקנטו עם 6,827 מסירות
- צ'רי טיגו 8 פרו עם 6,444 מסירות
- טויוטה יאריס קרוס עם 6,358 מסירות
- טויוטה ראב4 עם 5,612 מסירות
- יונדאי אלנטרה עם 5,523 מסירות
- BYD אטו 3 עם 5,496 מסירות
שני מותגים שלא היו קיימים בישראל לפני כשנתיים הם אלו ש"גנבו" המון מכירות למותגים אחרים, מדובר כמובן בצ'רי וג'אקו שיחדיו אחראים ליותר מ-30,000 מסירות, זאת הסיבה שאנחנו רואים ירידה של מעל ל-20% במותגים כמו BYD, מיצובישי, ג'ילי ועוד.
מסירות רכב חשמלי בישראל - ינואר - ספטמבר 2025 |
||
יצרן | מסירות 1-9.2025 | |
---|---|---|
1 | BYD | 7,659 |
2 | צ׳רי | 6,216 |
3 | אקספנג | 5,499 |
4 | טסלה | 3,632 |
5 | ג׳ילי | 2,841 |
6 | לינק אנד קו | 2,656 |
7 | דונגפנג | 2,028 |
8 | מקסוס | 1,822 |
9 | MG | 1,736 |
10 | סרס | 1,720 |
11 | זיקר | 1,577 |
12 | דיפאל | 1,564 |
13 | יונדאי | 1,131 |
14 | סמארט | 1,051 |
15 | פורת׳ינג | 820 |
16 | ב.מ.וו | 802 |
17 | ליפמוטור | 778 |
18 | הונגצ׳י | 742 |
19 | וולוו | 681 |
20 | EVEASY | 669 |
21 | JAC | 535 |
22 | אאודי | 471 |
23 | וויה | 461 |
24 | פולקסווגן | 414 |
25 | סקיוול | 322 |
26 | אורה | 260 |
27 | קופרה | 239 |
28 | מיני | 162 |
29 | ג׳נסיס | 151 |
30 | ניאו | 140 |
31 | פוטון | 104 |
32 | פורשה | 83 |
33 | אווטאר | 73 |
34 | ג׳יפ | 66 |
35 | לקסוס | 63 |
36 | קיה | 60 |
37 | בייק | 50 |
38 | סובארו | 41 |
39 | אלפא רומיאו | 36 |
40 | JAC | 34 |
41 | פיג׳ו | 23 |
42 | קדילאק | 22 |
43 | ג'אקו | 20 |
44 | מרצדס | 18 |
45 | נטה | 13 |
46 | IM | 10 |
47 | אבארת׳ | 2 |
48 | Yudo | 2 |
49 | רנו | 1 |
50 | דאצ׳יה | 1 |
51 | אופל | 1 |
סה"כ | 49,502 |
שוק הרכב החשמלי בישראל שנחלש בתחילת השנה ממשיך להתחזק כך שכעת הוא מהווה כ-20% משוק הרכב החדש בישראל. להוציא את טסלה שבמקום הרביעי ויודאי שבמקום ה-13, התוצרת הסינית שולטות בשוק זה ביד רמה, יהיה מעניין לגלות האם קיה EV3 שהושק לאחרונה בישראל ישנה משהו בטבלה.
מסירות רכב חדש בישראל - ינואר - ספטמבר 2025 |
||||
יצרן | מסירות 1-9.2025 | מסירות 1-9.2024 | שינוי | |
---|---|---|---|---|
1 | טויוטה | 28,494 | 27,576 | 3.3% |
2 | יונדאי | 27,402 | 23,815 | 15.1% |
3 | צ׳רי | 20,912 | 10,072 | 107.6% |
4 | קיה | 20,170 | 21,755 | -7.3% |
5 | סקודה | 16,912 | 15,883 | 6.5% |
6 | ג'אקו | 13,113 | 639 | 1952.1% |
7 | BYD | 11,574 | 15,164 | -23.7% |
8 | מאזדה | 8,023 | 12,573 | -36.2% |
9 | MG | 7,523 | 6,142 | 22.5% |
10 | סיאט | 5,787 | 7,868 | -26.4% |
11 | מיצובישי | 5,536 | 9,299 | -40.5% |
12 | ניסאן | 5,501 | 2,965 | 85.5% |
13 | אקספנג | 5,499 | 2,641 | 108.2% |
14 | סוזוקי | 4,010 | 7,340 | -45.4% |
15 | סיטרואן | 3,764 | 4,699 | -19.9% |
16 | טסלה | 3,632 | 5,248 | -30.8% |
17 | סובארו | 3,410 | 3,503 | -2.7% |
18 | פיג׳ו | 2,882 | 3,304 | -12.8% |
19 | ב.מ.וו | 2,863 | 2,162 | 32.4% |
20 | פולקסווגן | 2,850 | 4,172 | -31.7% |
21 | ג׳ילי | 2,841 | 3,613 | -21.4% |
22 | לינק אנד קו | 2,666 | 419 | 536.3% |
23 | רנו | 2,486 | 3,878 | -35.9% |
24 | דונגפנג | 2,028 | 0 | |
25 | לקסוס | 2,004 | 1,920 | 4.4% |
26 | אאודי | 1,886 | 2,057 | -8.3% |
27 | מקסוס | 1,822 | 213 | 755.4% |
28 | סרס | 1,720 | 1,506 | 14.2% |
29 | KGM | 1,664 | 414 | 301.9% |
30 | וולוו | 1,641 | 1,434 | 14.4% |
31 | זיקר | 1,577 | 2,081 | -24.2% |
32 | דיפאל | 1,564 | 0 | |
33 | דאצ׳יה | 1,546 | 1,237 | 25.0% |
34 | מרצדס-בנץ | 1,470 | 3,151 | -53.3% |
35 | איסוזו | 1,423 | 1,257 | 13.2% |
36 | קופרה | 1,423 | 1,365 | 4.2% |
37 | אופל | 1,318 | 1,352 | -2.5% |
38 | סמארט | 1,051 | 895 | 17.4% |
39 | ליפמוטור | 839 | 184 | 356.0% |
40 | פורת׳ינג | 820 | 391 | 109.7% |
41 | הונגצ׳י | 742 | 39 | 1802.6% |
42 | שברולט | 739 | 2,830 | -73.9% |
43 | איבי איזי | 669 | 413 | 62.0% |
44 | ג׳יפ | 651 | 722 | -9.8% |
45 | לנד רובר | 587 | 356 | 64.9% |
46 | פיאט | 548 | 662 | -17.2% |
47 | פורד | 535 | 1,649 | -67.6% |
48 | ג׳ק | 535 | 138 | 287.7% |
49 | וויה | 461 | 248 | 85.9% |
50 | הונדה | 388 | 290 | 33.8% |
51 | מיני | 383 | 317 | 20.8% |
52 | ג׳נסיס | 372 | 636 | -41.5% |
53 | סקיוול | 322 | 586 | -45.1% |
54 | אלפא רומיאו | 279 | 172 | 62.2% |
55 | פוטון | 268 | 3 | 8833.3% |
56 | אורה | 260 | 1,474 | -82.4% |
57 | פורשה | 179 | 122 | 46.7% |
58 | ניאו | 140 | 0 | |
59 | אווטר | 73 | 0 | |
60 | קדילאק | 56 | 87 | -35.6% |
61 | בייק | 54 | 0 | |
62 | ג׳י.איי.סי | 34 | 0 | |
63 | אבארת׳ | 30 | 59 | -49.2% |
64 | בנטלי | 17 | 6 | 183.3% |
65 | נטה | 13 | 5 | 160.0% |
66 | וויי | 12 | 532 | -97.7% |
67 | פרארי | 10 | 7 | 42.9% |
68 | IM | 10 | 0 | |
69 | SWM | 9 | 21 | -57.1% |
70 | אסטון מרטין | 5 | 3 | 66.7% |
71 | אלפין | 2 | 7 | -71.4% |
72 | סאנגיונג | 2 | 189 | -98.9% |
73 | אינפיניטי | 2 | 152 | -98.7% |
74 | Yudo | 2 | 0 | |
75 | DS | 1 | 109 | -99.1% |
76 | מזראטי | 1 | 34 | -97.1% |
77 | יגואר | 0 | 12 | -100.0% |
78 | פולסטאר | 0 | 200 | -100.0% |
79 | GMC | 0 | 20 | -100.0% |
80 | איוואייס | 0 | 7 | -100.0% |
81 | מאן | 0 | 19 | -100.0% |
82 | Weltmeister | 0 | 48 | -100.0% |
83 | ארקפוקס | 0 | 2 | -100.0% |
84 | ReHigh | 0 | 0 | |
סה"כ | 242,037 | 226,363 | 6.9% |