פרארי GTC4 Lusso היא מתיחת הפנים לפרארי FF עם עיצוב מעודכן, תא נוסעים חדש, מנוע V12 משופר עם 680 כ"ס ומערכת היגוי לגלגלים האחוריים.

2016 פרארי GTC4Lusso
פרארי GTC4Lusso - מתיחת פנים (מקיפה) לפרארי FF

כחודש לפני שתוצג בתערכות ז'נבה 2016, פרארי מסירה היום (ב') את הלוט מעל מתיחת הפנים לפרארי FF, מכונית הספורט לארבעה נוסעים (2+2) של פרארי, שהוצגה לראשונה בשנת 2011. עם מתיחת הפנים לדגם, פרארי משנה גם את שם הדגם ל-GTC4Lusso.

 

לא בכדי פרארי החליפה את שם הדגם שכן למעט שימוש בפלטפורמה – משודרגת - של הדגם היוצא, איןכמעט חלק בדגם שלא הוחלף, תוכנן או עוצב מחדש. כל חלקי הפח והפלסטיקה החיצוניים עוצבו מחדש וכך גם תא הנוסעים שבמרכזו ניצב מסך מגע ("10.2) שהוא ללא ספק משולב ומעוצב בצורה המיוחדת ביותר שיצא לנו לראות עד היום.

 

בחזיתו של הדגם ניצבת גרסה משופרת של מנוע ה-6.2 ליטר V12 של הפרארי FF היוצאת. ההספק המרבי עלה מ-651 כ"ס ל-680 כ"ס ב-8,000 סל"ד והמומנט המרבי עומד כעת על 71.0 קג"מ, 80% מהמומנט המרבי זמין כבר החל מ-1,750 סל"ד. כמו בעבר, המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים שהותאמה למנוע המשודרג.

 

פרארי GTC4Lusso - תא הנוסעים
תא הנוסעים עוצב מחדש לחלוטין.

 

תוספת ההספק מאפשרת לפרארי GTC4Lusso להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות - מהירה ב-0.3 ש' מה-FF – ולהשיג מהירות מרבית שלא השתנתה ועומדת על 335 קמ"ש. עם חבילת קרבון, משקלה של ה-GTC4Lusso עומד על 1,790 ק"מ – מרשים לרכב עם הנעה כפולה ומנוע V12.

 

תוספת חדשה בדגם היא מערכת היגוי לגלגלים מאחור (4RM-S) המשולבת במערכת הבקרה של הדיפרנציאל האלקטרוני ומערכת הבולמים האדפטיביים. לפי פרארי השילוב הזה מאפשר ניהוג קליל ושליטה טובה ביותר במומנט האדיר שהמנוע מייצר, גם בנסיעה על שלג ומשטחים בעלי מקדם חיכוך נמוך.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.