ג'יפ רנגייד זוכה בציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק, כך גם אודי A3 E-TRON ההיברידית, קיה סול מסתפק ב-4 כוכבים בלבד.

ג'יפ רנגייד מבחן ריסוק NCAP 2014

ארגון הבטיחות האירופאי EURONCAP מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק שערך לדגמים הבאים: ג'יפ רנגייד החדש, אודי A3 e-tron ההיברידית-נטענת וקיה סול 2014, גם בגרסה החשמלית של הדגם.

 

ג'יפ רנגייד, שישווק בשנה הבאה אצלנו לצידו של האח התאום מכנית פיאט 500X, זכה בציון מרבי של חמישה כוכבי בטיחות עם ציונים גבוהים יחסית בסעיפים השונים, 87% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים, 85% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, 65% בהגנה על הולכי רגל ו-74% בעזרי בטיחות. הדגם מוצע כסטנדרט עם שש כריות אוויר, בקרת יציבות ומגביל מהירות וכאופציה עם מערכת בלימה אוטו'.

 

אודי A3 e-tron, המכונית ההיברידת-נטענת הראשונה של אודי, זכתה בציון של חמישה כוכבי בטיחות אך עם ציונים לא גבוהים יחסית בסעיפים השונים: 82% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים ו-78% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות, מה שאומר שהמרכב לא הותאם מספיק לתוספת המשקל המשמעותית של המערכת ההיברידית.

 

קיה סול זכתה בציון של 4 כוכבים בלבד, בעיקר בשל ציון בינוני של 75% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים, אך גם בשל ציון של 59% בלבד בהגנה על הולכי רגל מה שבכל מקרה היה מנוע מהדגם לקבל את הכוכב החמישי. הסול נבחנה גם בגרסתה החשמלית, סול EV, שדווקא הציגה ציונים גבוהים יותר עם 84% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים ו-82% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, אך כמו הסול הרגילה, ציון של 59% בהגנה על הולכי רגל מנע מהדגם לקבל את הכוכב החמשי.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.