לקסוס LC 500 קבריולט
לקסוס LC 500 קבריולט.
לקסוס LC 500 קבריולט
לקסוס LC 500 קבריולט.

לקסוס ישראל מסכנת את שנת 2020 ומציגה את החידושים שלה עבור השוק הישראלי לשנת 2021 הכוללים אתר אונליין למכירות רכב יד שנייה מתוצרת לקסוס והשקה של שלושה דגמים חדשים.

 

רכישת לקסוס מבעלות קודמת אונליין: למי שלא מכיר או יודע, המקום הטוב ביותר לרכישת לקסוס מבעלות קודמת הוא דרך מחלקת 'לקסוס סלקט' של היבואן המקומי אשר רוכשת את מכוניות המותג מבעלות קודמת עם היסטוריית טיפולים מלאה שבוצעו במוסכי היבואן, כל הרכבים עובדים בדיקות קפדניות, עוברים תהליך השבחה השבחה מלאה ויסודי ולכל רכב מוצמדת גם אחריות יבואן מקיפה לתקופה של 12 חודשים או 25,000 ק"מ, בנוסף לאחריות היצרן הקיימת. בנוסף, לקוחות לקסוס סלקט נהנים נהנים גם משירות MY LEXUS הכולל מוקד טלפוני 24/7 ושירותי דרך במקרה של תקלה משביתה או תאונה.

 

2021 לקסוס IS
לקסוס IS החדשה עם חבילת F SPORT.

כעת, מחלקת לקסוס סלקט מציעה רכישה של רכבי לקסוס מבעלות קודמת באמצעות רכישה מקוונת דרך אתר חדש שהוקם לצורך העניין. באתר החדש, ניתן יהיה להתעדכן בכל היצע רכבי המחלקה, ויוצגו בו תמונות של הרכב ממספר זווית - פנים וחוץ, היסטוריית הטיפולים שלו, פירוט בדיקת הקנייה, מחיר ועוד. לפי לקסוס סלקט, העובדה שהרכבים המוצגים בו עברו תהליך הכנה כה מדוקדק מאפשרת רכישת הרכב באתר, ללא כל צורך בבדיקה. תהליך המכירה כולל גם אפשרות לקבלת הצעות מימון, ביטוח וטרייד אין במקום אחד, בשיטה של one stop shop.

שלושה דגמים חדשים ברבעון הראשון של 2021: את שנת 2020 לקסוס סיימה עם השקת הרכב החשמלי הראשון של המותג, לקסוס UX300e המציע 315 ק"מ לצד יכולת טעינה מהירה ושפע של אבזור נוחות ובטיחות. את שנת 2021 (ינואר) לקסוס תפתח עם השקת שתי מכוניות חדשות: לקסוס LC 500 קבריולט, גרסת הגג הנפתח למכונית הקופה המרהיבה של לקסוס וכן עם לקסוס IS החדשה, שהיא אמנם לא דגם חדש לחלוטין אך מציגה מתיחת פנים מקיפה במיוחד לדגם עם שלל שיפורים ושדרוגים והבטחה לניהוג והתנהגות כביש חדה ומהנה יותר. הדגם ישווק ברמת הגימור F SPORT הכוללת שדרוגים למראה החיצוני והתנהגות הכביש ולראשונה, לקסוס IS החדשה תשווק בישראל בתקינה אמריקאית.

 

לקסוס LS 2021
לקסוס LS המחודשת - חווית נסיעה משודרגת.

לקראת סוף הרבעון של 2021 תשווק בישראל לקסוס LS המחודשת אשר זכתה למתיחת פנים מקיפה. השדרוגים בדגם כוללים נוחות נסיעה מסופרת, מולטימדיה חדשה עם מסך מגע, חווית נסיעה שקטה ומעודנת יותר וכן יכולות נהיגה אוטונומיות משופרות.

 

סיכום 2020: את שנת 2020 הקשה והמאתגרת לקסוס ישראל מסכמת עם 1,470 מסירות של דגמים חדשים, נתון המציג גידול בנתח המכירות שלה בשוק הפרמיום העומד כעת על 11%.
הקרוסאובר היוקרתי של החברה, ה-NX, מככב גם השנה בראש הדגמים הנמכרים, עם 550 מסירות. דגם ה-UX 300e שהושק השנה - הרכב החשמלי הראשון של החברה – מעורר סקרנות רבה ומכוניות ראשונות יעלו על כבישי ישראל כבר בינואר 21. עוד השנה, הושק הדור החדש של ה- RX בהצלחה רבה, עם זינוק של 50% במכירות, לכדי 250 רכבים.

 

לקסוס UX300e
לקסוס UX300e החשמלי.

הישג נוסף שרשמה לקסוס הוא בשיעור המכוניות ההיברידיות חשמליות שמכרה השנה, אשר עומד על כ-80% מכלל הדגמים. בכך, ממשיכה לקסוס את ההובלה הבלתי מעורערת שלה בשוק הפרמיום החשמלי-היברידי, אשר קיבלה חיזוק משמעותי עם השקת הרכב החשמלי.

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, מסר: "החברה תמשיך להוביל את שוק רכבי הפרמיום בטכנולוגיות מתקדמות להנעות היברידיות וחשמליות וכן בהרחבת שירותים דיגיטליים און ליין ללקוחות, שיאפשרו קבלת שירות זמין, נוח ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר באמצעות אתר האינטרנט של החברה ואפליקציות מובייל תואמות לרכב".

 

תגיות: לקסוס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.